کد خبر: 84970
A
کمیته انجمن کیک بوکسینگ واکو استان کرمان جزو موفق ترین های کشور است

رسولی: برگزاری مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی در کرمان پتانسیل بالای استان را نشان می دهد

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان گفت: با توجه به زیرساخت های مناسب در سطح استان، می توانیم میزبانی رویدادها و مسابقات مختلف را عهده دار شویم.

رسولی: برگزاری مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی در کرمان پتانسیل بالای استان را نشان می دهد
به گزارش سایت دیده بان ایران، « عبدالرضا رسولی » ضمن بیان مطلب فوق افزود: در طول ۳ سال گذشته به اضافه فعالیت های داخل استانی، کمیته استانی  انجمن، برنامه ها و مسابقات مختلفی را برگزار کرده، از جمله رقابت های نوجوانان و جوانان کشور و مسابقات بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان. همچنین اردوی تیم های ملی بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) قرقیزستان و همین طور مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ جهان (واکو) ترکیه نیز که به میزبانی کرمان برگزار شد.
وی ادامه داد: دو ورزشکار از استان کرمان در رقابت های قرقیزستان از شهرستان کرمان بودند که توانستند مقام قهرمان و نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا را در رشته ها و اوزان خود برای ایران اسلامی به دست بیاورند. ضمن این که سه ملی پوش خانم نیز از استان کرمان در ترکیب تیم ملی قرار داشتند که این موفقیت ها، نشان دهنده پتانسیل بالای ورزش کیک بوکسینگ تحت پوشش کمیته انجمن کیک بوکسینگ واکو استان کرمان در کل کشور است.
قهرمان سابق تیم ملی سبک های آزاد ایران با اشاره به امکانات مناسب در استان کرمان، یادآور شد: ما زیرساخت های مناسبی در سطح استان برای برگزاری مسابقات و اردوهای کیک بوکسینگ انجمن واکو داریم. آکادمی اختصاصی کمیته انجمن واکو استان کرمان در سراسر ساعات روز در خدمت ورزشکاران خانم و آقا است که به لطف خدا از نظر کمی و کیفی، استان کرمان جزو برترین استان های کشور محسوب می شود.
رسولی در پایان ضمن تشکر از  « میثم پاریزی » مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان، ما تمامی تلاش خود را به کار می بندیم تا ورزشکاران کیک بوکسینگ در چهارچوب انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران که تنها سازمان معتبر و در حوزه قهرمانی در کشور  است، به فعالیت خود ادامه دهند. بر همین اساس و با هماهنگی های لازم با دکتر « ناصر نصیری » ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا که به عنوان تنها مرجع و متولی ورزش کیک بوکسینگ در آسیا از سوی شورای المپیک آسیا منصوب شده، به دنبال گسترش برنامه های کمی و کیفی خود در استان کرمان هستیم.

IMG-20200612-WA0003

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر