کد خبر: 85051
A

جزییات قتل دختر توسط دوست پسرش در تهران +گفت و گوبا متهم

پسر جوان که به خاطر ارتباط پنهانی دختر مورد علاقه‌اش با یک پسر او را به قتل رسانده بود در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که خانواده مقتول از قصاص وی گذشت کرده و بزودی آزاد خواهد شد.

جزییات قتل دختر  توسط دوست پسرش در تهران +گفت و گوبا متهم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رسیدگی به این پرونده از اواسط سال ۹۲ با قتل دختر جوانی به‌نام سمیرا آغاز شد. مأموران پس از حضور در محل قتل متوجه شدند که مقتول از سوی پسر جوانی به‌نام کاوه به قتل رسیده است.

کاوه بازداشت شد و در اظهاراتش عنوان کرد: من و سمیرا دو سال باهم دوست بودیم و قصدمان ازدواج بود، اما خانواده من موافق این ازدواج نبودند. با این حال در این مدت من او را به چشم همسرم می‌دیدم و همه کار برایش انجام می‌دادم. روز حادثه با سمیرا تماس گرفتم و قرار گذاشتیم که پس از پایان ساعت کارش به‌کارگاه من بیاید تا درباره با آینده‌مان همفکری کنیم. چون قصد داشتم به‌صورت مخفیانه او را عقد کنم و بعد موضوع را به خانواده‌ام بگویم.

وی در ادامه گفت: آن روز عصر سمیرا به کارگاهم آمد تلفن همراهش چندباری زنگ خورد، اما او پاسخ نداد. برای انجام کاری به داخل دفترم رفتم و پس از چند دقیقه در حالی که او متوجه برگشت من نبود شنیدم که در حال صحبت کردن با دوست پسر قبلی اش است. بسیار عصبانی شدم و علت کارش را پرسیدم که او با صراحت به من گفت ارتباطاتش هیچ ربطی به من ندارد. وقت و هزینه‌ای که در آن دو سال صرف سمیرا کرده بودم و از همه مهمتر عشقی که به او داشتم باعث شد تا در یک لحظه با چاقو چند ضربه‌ای به او بزنم که کشته شد. پس‌از اعترافات متهم پرونده به دادگاه کیفری فرستاده و متهم به قصاص محکوم شد. اما چون اولیای دم بایستی مبلغ تفاضل دیه مقتول را پرداخت می‌کردند تا کاوه اعدام شود و آن‌ها از پرداخت این مبلغ ناتوان بودند حکم قصاص اجرا نشد و اولیای دم هم رضایت دادند. بدین ترتیب متهم صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

قضات پس‌از شور در خصوص پرونده، کاوه را به ۶ سال و نیم حبس محکوم کردند و با توجه به اینکه او از اواسط سال ۹۲ در زندان به سر می‌برد و محکومیتش را گذرانده بزودی آزاد خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر