کد خبر: 85057
A

نقش عفت مرعشی در تصمیم پسر ارشد برای کاندیداتوری در سال ۱۴۰۰

فواد صادقی : تا به الان حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیرممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست.

نقش عفت مرعشی در تصمیم پسر ارشد برای کاندیداتوری در سال ۱۴۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سال ۹۷ که از محسن هاشمی درباره کاندیداتوری‌اش درانتخابات ریاست‌جمهوری سوال شد، چنین پاسخ داده بود: «به نظرم کوته‌فکری است که من اکنون فکر کنم سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور می‌شوم و البته مشخص نیست تا آن موقع چه اتفاقاتی بیفتد».

فواد صادقی درباره‌ احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ می‌گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه‌ افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده‌ و گفته‌اند قصد ندارند در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

وی افزود: تا به الان حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیرممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست.

  • نقش مادر در تصمیم محسن

سال ۹۷ که از محسن هاشمی درباره کاندیداتوری‌اش درانتخابات ریاست‌جمهوری سوال شد، چنین پاسخ داده بود: «به نظرم کوته‌فکری است که من اکنون فکر کنم سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور می‌شوم و البته مشخص نیست تا آن موقع چه اتفاقاتی بیفتد».

چند روز قبل هم مشاور محسن هاشمی‌رفسنجانی درباره احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ می‌گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه‌ افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده‌ و گفته‌اند قصدی ندارند تا در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

فواد صادقی افزود: «تا به الان اینکه حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیر ممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست».

اما در این میان نباید فراموش کرد که محسن هاشمی تابع نظر خانواده و به‌ویژه مادرش خانم عفت مرعشی است. خانم مرعشی سال‌ها با آیت‌ا... هاشمی زیست و از پستی‌ و بلندی‌های مناصب کلیدی اطلاع دارد، پس به‌خوبی می‌تواند محسن را در اخذ بهترین تصمیم یاری کند. نقش تصمیم گبر مادر در این خانواده مهم است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر