کد خبر: 85064
A

جزییات ماجرای قتل فجیع دف نواز اصفهانی+روایتی از یک قتل

:گزارش های متناقضی درباره قتل یک دف نواز اصفهانی منتشر شده است . مصطفی مهرآیین، نویسنده‌ای که با مهدی نیکبخت ۱۵ سال دوستی صمیمانه داشته،گفت: «بی‌تو» متولد سال ۱۳۵۸ بود و با مسئولیتی که از سال ۱۳۸۳ در کارگاه شاعران شعر جوان استان اصفهان داشت، تلاش می‌کرد شاعران جوان را دور هم جمع و مشکلات شعری آنان را حل کند.

جزییات ماجرای قتل فجیع دف نواز اصفهانی+روایتی از یک قتل

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گزارش های متناقضی درباره قتل یک دف نواز اصفهانی منتشر شده است . مصطفی مهرآیین، نویسنده‌ای که با مهدی نیکبخت ۱۵ سال دوستی صمیمانه داشته،گفت: «بی‌تو» متولد سال ۱۳۵۸ بود و با مسئولیتی که از سال ۱۳۸۳ در کارگاه شاعران شعر جوان استان اصفهان داشت، تلاش می‌کرد شاعران جوان را دور هم جمع و مشکلات شعری آنان را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: نیکبخت طی یک حادثه در سمیرم به دیار باقی شتافت و مراسم خاک‌سپاری او در زادگاهش، روستای کبجوان اصفهان برگزار شد. در این میان برخی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر از قتل مهدی نیکبخت داده و نوشته‌اند: مهدی نیکبخت حوالی ساعت سه بامداد روز یک شنبه ۱۸ خردادجاری در باغی در شهرستان سمیرم اصفهان به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده و سر وی را بریده اند.

این گزارش می افزاید :در حالی که علت مرگ وی تصادف است یک کانال تلگرامی نیز مدعی شده است :روز دوشنبه ماموران خبر از یافتن جنازه بی تو در حالی که سر او کاملا بریده شده و بر سینه اش گذاشته شده می دهند . آن ها در همین باره اظهار کردند که دو نفر در باغ و قاتل اصلی در نزدیکی کاشان دستگیر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر