کد خبر: 85078
A

سردار اشتری: برخی آتش سوزی ‌های اخیر عمدی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا و سایر دستگاه‌های مسئول، موضوع آتش‌سوزی‌های اخیر را بررسی کرده و روند بررسی‌ها ادامه دارد، بخشی از این اتفاقات غیرعمدی بوده و در مواردی عمدا صورت گرفته که تعدادی شناسایی و دستگیر شده و بزودی نتایج تحقیقات، بررسی‌ها و اقدامات پلیس اعلام می‌شود.

سردار اشتری: برخی آتش سوزی ‌های اخیر عمدی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین اشتری روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد در رابطه با مبارزه با فساد، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف اصلی پلیس امنیت اقتصادی است و در این حوزه مفسدان اقتصادی را شناسایی و دستگیر می‌کند، البته در هر حوزه‌ای متوجه فساد شویم، موضوع را به مسئولان امر گزارش و با هماهنگی دستگاه قضائی با فساد در هر بخشی برخورد کرده و در این زمینه کوتاه نمی‌آییم.

وی  از تسریع در روند هوشمندسازی پلیس با هدف تسهیل در خدمات دهی به مردم خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن نقل و انتقال خودرو یکی از این دست از اقدامات پلیس است که به صورت آزمایشی در شرق و غرب استان تهران کلید میخورد.

سردار اشتری با اشاره به عزم پلیس برای هوشمندسازی، افزود:  هوشمندسازی پلیس یکی از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی است که پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا باید در این حوزه پیشگام و پیشقدم باشد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای هوشمندسازی افزود: پلیس راهور ناجا در حوزه هوشمندسازی گام های خوبی برداشته که این روند باعث تسریع و تسهیل در خدمات دهی و سرعت و دقت در امور می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری مردم به مراکز را به دنبال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع نقل و انتقال الکترونیکی خودرو اشاره کرد و افزود: از اقدامات پلیس راهور برای هوشمندسازی، بحث نقل و انتقال خودرو است؛ اقدام خوبی که به صورت آزمایشی در شرق و غرب تهران کلید خواهد خورد و بر مبنای پیش بینی ما باعث کاهش ۸۵ درصدی مراجعات مردم به مراکز می شود از طرفی روند خدمات دهی، سرعت می یابد.

سردار اشتری گفت: در نظر داریم با تهیه زیرساخت های لازم و تامین بستر و سامانه های هوشمند، خدمات مان را به نحو مطلوبی در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی ارائه دهیم.

فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره سفرهای مردم با توجه به تعطیلات تابستان پیش رو و موضوع کرونا، گفت: توصیه می کنم مصوبات ستاد ملی کرونا را جدی بگیرند و به موضوعات مورد تاکید، توجه کنند چرا که مصوبات برای تامین سلامت مردم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر