کد خبر: 85181
A

اینستاگرام تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ توسط مجلس یازدهم فیلتر می شود؟!

پس از حضور برنامه ریزی شده حجت السلام قمی در صحن مجلس یازدهم و سخنان او درباره وضعیت اینستاگرام و مسائل مربوط به فضای مجازی، برخی از فعالان رسانه ای صحبت از محدود تر شدن فضای مجازی می کنند. بنابر گزارش خبرنگار دیده بان ایران در مجلس؛ برخی از اعضای کمیسیون ها از جمله کمیسیون فرهنگی صحبت از محدود تر شدن فضای مجازی می کنند. یک عضو کمیسیون فرهنگی که نخواست نامش فاش شود از تدوین طرحی برای ایجاد برای برخی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تقویت شبکه های داخلی کرد.

اینستاگرام تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ توسط مجلس یازدهم فیلتر می شود؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از حضور برنامه ریزی شده حجت السلام قمی در صحن مجلس یازدهم و سخنان او درباره وضعیت اینستاگرام و مسائل مربوط به فضای مجازی، برخی از فعالان رسانه ای صحبت از محدود تر شدن فضای مجازی می کنند.  بنابر گزارش خبرنگار دیده بان ایران در مجلس؛ برخی از اعضای کمیسیون ها از جمله کمیسیون فرهنگی صحبت از محدود تر شدن فضای مجازی می کنند. یک عضو کمیسیون فرهنگی که نخواست نامش فاش شود از تدوین طرحی برای ایجاد برای برخی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تقویت شبکه های داخلی کرد.

همچنین فرید مدرسی، فعال رسانه‌ای در توئیتی با هشتگ‌های فضای مجازی و فیلتر اینستاگرام نوشت: "حمله به ‎فضایِ مجازی از یک محفل بیرون می‌آید که خواهان ‎فیلترِ اینستاگرام پیش از انتخاباتِ ۱۴۰۰ است تا به نام دولت روحانی تمام کند و دولت بعدی هزینه ندهد. این محفل که مدعی دولت بعدی است، دو سر در دو نهاد دارد که یک نفر آن دستیار رئیس نهاد اولی است و دیگری فرزند رئیس نهاد دیگری."

به نظر می رسد در چند ماه آینده طرحی در مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی ارائه و به بجث گذاشته شود. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر