کد خبر: 85293
A

تقدیر حجت السلام قرائتی از فعالیت‌های قرآنی شهرداری تهران+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم و رئیس ستاد تفسیر ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران دستگاههای مختلف شهرداری تهران در برگزاری طرح قرآنی سی روز، سی درس گفت : خداوند به شما پاداش دهد که در راستای فهم و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم و نشر و ترویج فرهنگ قرآنی تلاش نمودید و قطعا زحماتتان در آخرت جبران می شود.

تقدیر حجت السلام قرائتی از فعالیت‌های قرآنی شهرداری تهران+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛دیدار عصرانه مدیران فرهنگی شهرداری تهران با حجت‌الاسلام قرائتی برگزار شد

 

 حجت الاسلام صادق زاده در ابتدای این دیدار که با حضور جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، فرجود ،محمدی، ضرغامی،ریاضی میرپور و فتاحی رواسای سازمانهای فاوا، مرکز ارتباطات، زیباسازی و مدیران کل همشهری، آموزش و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از برگزاری طرح تفسیر رمضان با قرآن در شهرداری تهران گفت: اگر مشارکت مسئولانه دوستان حاضر در این جلسه نبود ، انجام این طرح امکانپذیر نمی شد. . ایشان حضور بیش از ۱۴هزار نفر از کارمندان شهرداری و ۷۰ هزار نفر از شهروندان را در سال اول انجام طرح موفقیت آمیز دانست و اظهار نمود که جوایز بخش عمومی ارسال شد و از کارمندان برگزیده نیز با حضور در محل کار آنها تجلیل به عمل آمد. 

 

دکتر جوادی یگانه نیز با اشاره به پخش اذان از ۴۰۰ نقطه شهر گفت: علی رغم گستردگی شهر تهران، تغییر چهره شهر در مناسبت های ملی مذهبی کاملا مشخص است و این وضعیت در هیچکدام از شهرهای کشور قابل مشاهده نیست. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین به تغییر نگاه انسان محور مدیریت شهری به شهر و محله با رویکرد مسجد محوری تاکید نمود .

 حجت الاسلام والمسلمین قرائتی مفسر  قرآن کریم و رئیس ستاد تفسیر ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران دستگاههای مختلف شهرداری تهران در برگزاری طرح قرآنی سی روز، سی درس گفت : خداوند به شما پاداش دهد که در راستای فهم و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم و نشر و ترویج فرهنگ قرآنی تلاش نمودید و قطعا زحماتتان در آخرت جبران می شود. 

ایشان با اشاره به تکرار ۱۴ مرتبه کلمه بغته به معنای ناگهانی در قرآن گفت: دوران مسئولیتها در این دنیا کوتاه و گذراست. تلاش شما این باشد که در این فرصت اندک ذخیره ای برای آخرت خود مهیا کنید و کاری کنید این طرح از جرقه تبدیل به جریان شود تا هرکه بعد از شما آمد آن را ادامه دهد.  

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر قانون مداری و عمل بر اساس مجوز های قانونی و شرعی گفت: همیشه یک اسلام شناس کنار شما باشد وتا زمانی که کار واجب هست از کار مستحب بپرهیزید .

چهره محبوب قرآنی کشور در ادامه بیان نمود : باید در انجام فعالیت های فرهنگی به پنج اصل کار واجب، گسترده و ملیونی، رده سنی ،قابل تقلید و با حداقل امکانات و ارزان قیمت توجه داشت. 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان این دیدار یک جلد نسخه نفیس تک جلدی ترجمه و تفسیر قرآن کریم را که گزیده نکته ها و پیام های تفسیر ده جلدی نور می باشد را به حاضرین هدیه داد.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر