کد خبر: 85308
A

استعمال داروی نظافتِ پرتاپ توسط یک قاضی متواری

با گذشت تنها چند ساعت از انتشار خبر مرگ غلامرضا منصوری، قاضی متهم در پرونده اکبر طبری، واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد و حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشته است.

استعمال داروی نظافتِ پرتاپ توسط یک قاضی متواری
به گزارش سایت دیده بان ایران، با گذشت تنها چند ساعت از انتشار خبر مرگ غلامرضا منصوری، قاضی متهم در پرونده اکبر طبری، واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد و حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشته است.
غلامرضا منصوری که هفته گذشته با انتشار یک ویدیوی کوتاه اعلام کرده بود که قطعا به ایران بازخواهد گشت زیرا به حقانیت دستگاه قضا ایمان دارد گویا با روشن شدن ابعاد پرونده اش قید بازگشت به وطن را زده بود و به دنبال پناهگاهی برای ادامه حیات بود.
هرچند تا این ساعت هنوز مشخص نشده که این قاضی متهم چگونه جان باخته است اما موضوع مهمی که طی چند ساعت گذشته نقل تمام محافل سیاسی کشور شده است حذف او از پرونده فساد باند طبری است. 
آنهم در حالیکه حجت الاسلام محمدرضا زائری، روحانی اصولگرا چند روز پیش در توییتی تلویحا ادعا کرد باند فاسد طبری در سال۸۶ هادی مروی، معاون پیشین قوه قضاییه را به قتل رسانده است تا به پرونده فسادشان رسیدگی نشود.
عباس امیری فر مشاور محمود احمدی نژاد هم از جمله کسانی بود که در یادداشتی با عنوان قاضی منصوری را بهتر بشناسیم نوشته بود که آیت الله لاریجانی با وجود باخبر بودن از تخلفات این بازپرس سابق، او را مامور رسیدگی به پرونده فاضل لاریجانی کرده بود.
ماجرایی که به نظر می رسد گره کور پرونده پیچیده غلامرضا منصوری را پیچیده تر می کند.

 

اما از سوی دیگر واکنش برخی اصولگرایان به مرگ این قاضی متواری هم جالب توجه است. در این بین سردبیر سایت مشرق نیوز با انتشار توییتی که حاکی از خوشحالی او از شنیدن این خبر بود در ابتدا نوشت: از امروز رومانی هم عمق استراتژیک است برای خودش با هشتک قاضی منصوری.. البته این مدیر سایت امنیتی مشرق نیوز این مطلب را به توییت خودش اضافه کرد که منظورش عمق استراتژیک مفسدین و مافیای که از بازگشت او به ایران نگران بودند.
هرچند این فرد در نهایت توییت جنجالی اش را پاک کرد.
امادر این بین حسام الدین آشنا هم اظهارنظر جنجالی دیگری را در توییترش منتشر کرد که به نظر می رسد به سرنوشت توییت سردبیر مشرق نیوز دچار شود.
آشنا در واکنش به مرگ غلامرضا منصوری نوشت: «به‌نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. 

 

بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در  رومانی از دنیا رانده شود . نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب ⁧#داروی_نظافت⁩ باشید.

 

هشتک داروی نظافت اشاره به ماجرای سعید امامی مامور امنیتی وزارت اطلاعات است که در ماجرای قتل های زنجیره ای بازداشت و در نهایت در سلولش خودکشی کرد.

 

*تحریریه دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر