کد خبر: 85343
A

کشف ۵۰ میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت+جزییات

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که پس از جمع آوری مواد غذایی ( برنج ، قند و چای ) بازار، آنها را در کیسه‌های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برندهای معروف، مجددا این اقلام تقلبی را در بازار عرضه می‌کردند خبر داد.

کشف ۵۰ میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: چندی پیش در رصد و پالایشهای اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی از جمع آوری و دپو مقادیر زیادی مواد غذایی، برنج ، قند و شکر در انباری در حوالی خیابان خیام توسط فردی با همکاری یکی از همدستانش مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت متهمان اصلی پرونده پس از جمع آوری مواد غذایی ( برنج ، قند و چای ) بازار آنها را در کیسههای جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برندهای معروف، مجددا این اقلام تقلبی را در بازار عرضه می­ کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه این اقدام آنها علاوه بر برهم زدن تقاضا و عرضه کالا به مشتریان واقعی و ایجاد بحران در بازار میشده است، خسارتهای فراونی نیز به شرکتهای معتبر می زد، تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن مکان، ۵۰ تن برنج، ۲ تن شکر و یک تن قند کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه مالک انباری و راننده خودرویی که اقلام تقلبی را به این انباری انتقال و خارج میکرد دستگیر شدند، افزود: تحقیقات پلیسی، برای شناسایی سایر متهمان پرونده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، به گفته سرهنگ جلیلیان، طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر