کد خبر: 85475
A

فعال سیاسی اصولگرا: نطق‌های تریبون مجلس نباید تند و علیه دولت باشد

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر لزوم تعامل میان قوا، تصریح کرد: معضلات و مشکلات تنها در سایه تعامل قابلیت حل و برطرف شدن دارد و هرگز از مسیر حمله به دولت کار را پیش نخواهد برد.

فعال سیاسی اصولگرا: نطق‌های تریبون مجلس نباید تند و علیه دولت باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، درخصوص لزوم تعامل و همکاری مجلس و دولت در شرایط کنونی با توجه به مشکلات موجود و تحقق شعار سال که «جهش تولید» است، گفت: مساله این است که باید ببینیم در سالی که به نام «جهش تولید» نامیده شده است، چه کارها و اقداماتی باید انجام دهیم تا چرخ تولید به چرخش درآید و این اقدامات را پس از شناسایی و برنامه‌ریزی در فهرست اولویت‌های کاری کشور قرار دهیم.

وی ادامه داد: باید به این مساله توجه داشته باشیم که شناسایی و تصمیم‌سازی درست برای این اولویت‌ها، برنامه‌ریزی برای تحقق آن‌ها و همچنین انجام اقدامات متناسب و پیشرفت در این حوزه مستلزم هماهنگی و تعامل میان قوا به ویژه مجلس و دولت است. با توجه به این که دولت باید قوانین را اجرا کند، اگر مجلس بهترین قانون را تصویب کند اما تعامل مناسب میان مجلس و دولت ایجاد نشود، این قانون به نتیجه و ثمر نخواهد رسید، لذا شرط اولیه هر نوع تصمیم درست و نتیجه مثبت ایجاد تعامل است.

این فعال سیاسی اصولگرا  با تاکید بر لزوم تعامل میان قوا، تصریح کرد: معضلات و مشکلات تنها در سایه تعامل قابلیت حل و برطرف شدن دارد و هرگز از مسیر حمله به دولت کار را پیش نخواهد برد. مسئولان باید بدانند هر مقدار بیشتر به یکدیگر کمک کنند و با هم تعامل داشته باشند، به نفع مردم است و قرار نیست در برابر هم قرار گیرند.

وی گفت: البته توجه کنیم که فقط مجلس نیست که باید تعامل کند، بلکه دولت هم باید با مجلس وارد تعامل شد. اما نطق‌های تریبون مجلس هم نباید تند و علیه دولت باشد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر