کد خبر: 85524
A
دیده بان ایران اظهارات جدید نماینده مجلس یازدهم را بررسی می کند؛

آقای زاکانی؛ طبری بیست سال در قوه قضاییه بود الان فهمیدید عضو سازمان مجاهــدین است؟

با برگزاری دادگاه اکبر طبری حواشی این ماجرا به قدری گسترده شد که در تازه ترین اظهاراتشان، طبری را نفوذی سازمان مجاهدین خلق نامیده اند.

آقای زاکانی؛ طبری بیست سال در قوه قضاییه بود الان فهمیدید عضو سازمان مجاهــدین است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی، نماینده قم در مجلس یازدهم که سال گذشته ابتدا در لفافه از فساد در قوه قضاییه نام برده بود و بعدتر در مناظره با مصطفی تاجزاده برای نخستین بار از اکبر طبری، شخصی که به گفته خودش دو رییس قوه قضاییه را بیچاره کرده است پرده برداری کرده بود اخیراً در اظهاراتی عجیب درباره طبری و عملکرد گذشته او در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ابتدای انقلاب، اکبر طبری به دلیل فعالیت در گروهک منافقین دستگیر و زندانی شد اما بعد از آزادی با ساده‌انگاری عده‌ای فرماندار شهرستان نور مازندران شد.»

او در ادامه این پیام توییتری تاکید کرد: «سپس با رابطه وارد نهاد قضایی گردید و با زبان‌بازی پله‌های ترقی و خیانت را یکی بعد از دیگری طی نمود. امان از نفوذ و غفلت.»

زاکانی - اکبر طبری - منافقین

 

اصولگرایان که طی یکسال گذشته و پس از روی کارآمدن ابراهیم رئیسی در دستگاه قوه قضاییه بارها و بارها در سخنان خود از فساد در  دستگاه قضای آملی لاریجانی گفته اند و از مبارزه با فساد در قوه قضاییه جدید تمجید کرده اند. بدون اینکه از نقش خودشان در بسط دادن و حمایت از نحوه ریاست آیت الله آملی لاریجانی حرفی بزنند، این روزها بدون کوچکترین نگرانی از او انتقاد می کنند و هر روز پرونده های تازه ای از فساد در آن دوره را از مخزن الاسرار خودشان بیرون می کشند. 

تا جاییکه با برگزاری دادگاه اکبری حواشی این ماجرا به قدری گسترده شد که در تازه ترین اظهاراتشان، طبری را نفوذی سازمان مجاهدین خلق نامیده اند.

اما سوال بسیاری از مردم در کوچه و بازار از این طیف به ظاهر انقلابی و اصولگرا این است که مگر دستگاه قضایی کشور که طی 40 سال گذشته همواره در اختیار اصولگرایان قرار داشت شرکت خصوصی است که یک نفر به راحتی در آن استخدام شود؟ آن هم بدون گزینش که امروز مدعی نفوذ شده اید؟

چگونه است که در کسری از ثانیه پس از انتشار نظر یا یک خبر توسط خبرنگار یا فعال سیاسی، نیروهای امنیتی با تمام توان با او برخورد می کنند و اما شخصی مانند اکبر طبری و امثال غلامرضا منصوری ها در کمال آرامش میلیاردها تومان را بالا می کشند و قصرهای رویایی برای خودشان می سازند و در دادگاه هم طوری رفتار می کنند که انگار روال معمول کاری آنها همین بوده اصلاً جزو وظایفشان بوده است این بالا کشیدن ها!

 

آیا بهتر نیست زاکانی و زاکانی های جبهه اصولگرایان به جای هم زدن این آش شور که تنها نقش پر رنگ خودشان را برای مردم عیان می کند، به فکر باز کردن فضای رسانه ای کشور باشند تا رسانه و خبرنگاران بدون ترس از سرانجام کارشان بروز و ظهور اینگونه فسادها را فریاد بزنند؟

براستی چه کسی باید پاسخگوی احکام یک شبه امثال قاضی منصوری و قاسم زاده ها و حیف و میل حق مردم توسط طبری ها باشد؟

آقای زاکانی با چه رویی آدرس غلط به مردم می دهید و بدون نام بردن از  اطرافیان طبری از مبارزه بافساد حرف می زنید؟ و به مبارزه با آن هم افتخار می کنید؟/ دیدبان ایران

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر