کد خبر: 85565
A
نقش مازنی ها در پرونده فساد در قوه قضاییه

حمیدرسایی، پای ناطق‌نوری را به پرونده طبری باز کرد

پس از ادعای زاکانی نماینده مجلس یازدهم درباره ارتباط طبری با گروهک مجاهدین خلق، این بار حمید رسایی؛ نماینده سابق مجلس مدعی نقش ناطق نوری در ماجرای انتصاب طبری در قوه قضائیه شده است!

حمیدرسایی، پای ناطق‌نوری را به پرونده طبری باز کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از ادعای زاکانی نماینده مجلس یازدهم درباره ارتباط طبری با گروهک مجاهدین خلق، این بار حمید رسایی؛ نماینده سابق مجلس مدعی نقش ناطق نوری در ماجرای انتصاب طبری در قوه قضائیه شده است!

حمید رسایی در تودیتر خود مدعی شد:

* اکبر طبری با سابقه عضویت در ‎گروهک منافقین در زمانی که اقای بشارتی وزیر کشور بوده با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند.

‌* مرحوم آقای مروی در زمان آیت‌الله شاهرودی، طی نامه‌ای خطرات ‎اکبر طبری در قوه قضاییه را یادآور می‌شود. اما چرا ناطق به وظیفه نظارتی‌اش به خوبی عمل نکرده که امروز با چنین پرونده‌ای مواجه‌ایم؟!

‌* لازم است در پرونده طبری، روابط وی با ناطق نوری مورد بررسی قرار گیرد. خصوصا درباره منبع تامین هزینه‌ ساخت ‎حوزه علمیه مجلل ناطق نوری درلواسان و ارتباطش با طبری، سئوالات مهمی مطرح شده!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر