کد خبر: 85607
A

برندگان مناقصه «ایران ایر» فاقد گواهی صلاحیت پیمانکاری هستند

انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتوموبیل کرایه تهران بزرگ با توجه به اعتراض اعضا نسبت به نحوه برگزاری مناقصه خدمات حمل و نقل گروه پرواز در نامه ای به تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما) اعلام کرده است برندگان مناقصه فاقد صلاحیت می باشند.

برندگان مناقصه «ایران ایر» فاقد گواهی صلاحیت پیمانکاری هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید وفق مصوبه هیئت وزران به شماره ۱۳۵۹۴۳/ت ۵۵۸۸۷ مورخ۱۵/۰۱/۱۳۹۷ کلیه دستکاه ها و شرکت ها موظفند در مناقصات خود تنها شرکت های دارای گواهی صلاحیت ایمنی و گواهی صلاحیت پیمانکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قبول نموده و با ایشان پیمان منعقد نمایند.


باتوجه به مراتب فوق و الزام مناقصه گران مطابق بندهای ۵-۲ و ۶-۲ اسناد مناقصه به بارگزاری این مدارک در سامانه تدارکات دولت، مطلع شدیم برندگان اول و دوم مناقصه، فاقد گواهی های اشاره شده بودند. از این رو به منظور حصول اطمینان از صحت و سقم گزارش واصله موضوع از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران استعلام شد که نتیجه آن مبنی بر تایید گزارش دریافتی جهت استحضار و دستور بررسی به پیوست تقدیم می گردد.


بدیهی است در صورت عدم رسیدگی عاجل به این امر، این انجمن برای صیانت از حقوق اعضای خود مراتب را تا حصول نتیجه از طریق مراجع ذی صلاح دنبال خواهد نمود./ مدآرا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر