کد خبر: 85692
A

سخنگوی کمیسیون تحقیق: فرصت کافی برای بررسی اعتبارنامه «تاجگردون» نداشتیم

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس ضمن تاکید بر اینکه این کمیسیون فرصت کافی برای بررسی اعتبارنامه «تاجگردون» را نداشت، نحوه بررسی این اعتبارنامه در صحن مجلس را تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق: فرصت کافی برای بررسی اعتبارنامه «تاجگردون» نداشتیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الله فیروزی با اشاره به جزئیات تصویب پرونده اعتبارنامه تاجگردون متخب مردم گچساران در کمیسیون تحقیق مجلس، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون منحصراً ۱۵ روز فرصت داشت که این فرصت به اتمام رسید و قابل تمدید هم نبود.

وی با بیان اینکه کمیسیون تحقیق فرصت کافی برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون نداشت، ادامه داد: اسناد و مدارک مربوط به پرونده منتخب مردم گچساران بالغ بر هزار صفحه بود و ما فرصت کافی برای راستی‌آزمایی کلیه اسناد و مدارک را نداشتیم و همین مسئله موجب شد تا نتوانیم برخی اسناد و مدارک را مورد بررسی قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، کمیسیون تحقیق بر اساس اسناد موجود و گزارش برخی از رده‌های نظارتی درباره اعتبارنامه تاجگردون تصمیم‌گیری کرد.

فیروزی بیان کرد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، تصمیم‌گیری نهایی درباره پرونده اعتبارنامه منتخب مردم گچساران، بر عهده نمایندگان مجلس است.

وی با اشاره به نحوه بررسی اعتبارنامه تاجگردون در صحن علنی مجلس، گفت: گزارش کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در صحن علنی قرائت خواهد شد و اگر معترضان به اعتبارنامه تاجگردون اعتراضی نداشته باشند، به تصویب می‌رسد اما اگر معترضان بر اعتراض خود اصرار داشته باشند، باید اعتبارنامه تاجگردون در صحن علنی به رأی گذاشته شود./ مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر