کد خبر: 85829
A

اصلاح قانون انتخابات، اولویت مجلس یازدهم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که اصلاح قانون انتخابات در اولویت کار این کمیسیون قرار دارد.

اصلاح قانون انتخابات، اولویت مجلس یازدهم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی با اشاره به اولویت‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: اولویت اول کمیسیون بررسی و اصلاح قانون انتخابات شوراها  و ریاست جمهوری است.  با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اصلاح قانون انتخابات در چارچوب کار کارشناسی دنبال خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما تلاش خواهیم کرد قبل از ورود قانون اصلاح انتخابات به صحن مجلس کار جامع و کارشناسی در کمیسیون بر روی آن انجام شود. در کنار اصلاح ساختار قانون انتخابات، بررسی مدیریت جامع شهری از دیگر اولویت های کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجا که اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افراد باتجربه بوده و در حوزه اجرایی دارای سوابق هستند، ان شاءالله کار کارشناسی بر روی طرح جامع مدیریت شهری انجام خواهد شد تا گامی در جهت خدمت صادقانه به مردم برداشته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های امروز مردم عدم ارائه عملکرد خوب است. باید تمام مسائل آسیب شناسی شده و با استفاده از راهکارهای صحیح مرتفع شود. اینگونه می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر