کد خبر: 85904
A

آمار مبتلایان به کرونا در قشم بالا رفت، تست گیری مشروط شد!

آمار تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در قشم در حالی به بیش از ۱۱۰۰ نفر رسیده که مطابق گزارش ها از سوم اسفندماه ۹۸ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد مبتلایان به کرونا در جزیره قشم ۸۵ نفر بوده است.

آمار مبتلایان به کرونا در قشم بالا رفت، تست گیری مشروط شد!

به گزارش دیده بان ایران؛ در روزهایی که بیش از پیش آمار کرونا در شهرستان قشم با سرعت رو به افزایش است و هر روز تعدادی از قشموندان و ساکنان این جزیره و استان هرمزگان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می دهند، یک کانال خبری محلی در جزیره قشم (صدای قشم) از مشروط شدن تست کرونا در این شهرستان خبر داده است.

ایجاد پایگاه تست کرونا در شهرستان قشم با ظرفیت محدود، از روزها پیش برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است و حالا آنطور که نوشته الصاق شده به در ورودی این پایگاه نشان می دهد، گرفتن تست کرونا از ساکنان این جزیره مشروط به باردار بودن، داشتن بیماری زمینه ای و حداقل سن ۶۰ سال شده است. همچنین اعلام شده است که از تعداد زیادی از افراد که اعضای خانواده آنها به کرونا مبتلا شده اند نیز تست کرونا گرفته نمی شود.

حمیدرضا بهزادی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در گفتگو با تسنیم اعلام کرده است که تا ظهر روز هفتم تیرماه افزون بر یک هزار و ۱۰۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در قشم شناسایی شده اند. آمار تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در قشم در حالی به بیش از ۱۱۰۰ نفر رسیده که مطابق گزارش ها از سوم اسفندماه ۹۸ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد مبتلایان به کرونا در جزیره قشم ۸۵ نفر بوده است.

گفتنی است رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در تاریخ ۲۱ خردادماه ۹۹ و در آخرین اعلام رسمی از آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان های این استان از ابتلای ۴۴۲ نفر در قشم به کرونا خبر داده بود.

جزیره قشم یکی از جزیره های استان هرمزگان است که به عنوان بزرگترین جزیرهٔ ایران و خلیج فارس در تنگه هرمز قرار دارد. همچنین طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت کل جزیره قشم ۱۴۸٬۹۹۳ نفر است./ مدآرا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر