کد خبر: 86023
A

عرب‌سرخی: نقد به نامه خوئینی‌ها از جانب اصلاح طلبان قابل درک نیست

فیض‌الله عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به نامه منتشر شده از طرف آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها در اینستاگرام خود نوشت: این روزها کسانی از هر دو جناح «آیت‌الله موسوی خوئینی» را بابت انتشار نامه‌ای صمیمانه، هوشمندانه و از سر دلسوزی و درد به رهبری مورد حمله و اهانت قرار می‌دهند.

عرب‌سرخی: نقد به نامه خوئینی‌ها از جانب اصلاح طلبان قابل درک نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ فیض‌الله عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به نامه منتشر شده از طرف آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها در اینستاگرام خود نوشت: این روزها کسانی از هر دو جناح «آیت‌الله موسوی خوئینی» را بابت انتشار نامه‌ای صمیمانه، هوشمندانه و از سر دلسوزی و درد به رهبری مورد حمله و اهانت قرار می‌دهند.

او در ادامه این مطلب تاکید کرد: حملات افراطیون به ایشان قابل درک است چون پاسخ چندانی به نامه سنجیده مزبور ندارند، اما نقد ایشان از جانب دوستان اصلاح‌طلب پس از انتشار نامه مذکور برای من قابل درک نیست. به‌عنوان کسی که سال‌ها در روزنامه «سلام» همچون همکاری کوچک در خدمتشان بوده‌ام عرض می‌کنم، «من ایشان را شخصیتی صاحب‌نظر، متواضع، دقیق، باهوش و در خدمت مصالح کشور و مردم دیده‌ام هرچند در مقاطعی سکوتشان برایم سوال‌ برانگیز بوده است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر