کد خبر: 86058
A

ماجرای تخلف در مناقصه گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما چیست؟

اعضای انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ در نامه ای به رئیس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خواستار بررسی موضوع مورد اعتراض انجمن شد.

ماجرای تخلف در مناقصه گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛  به دنبال برگزاری مناقصه خدمات حمل و نقل گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و اعتراض اعضای انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ منبی بر دارا نبودن شرکت های برنده مناقصه از گواهی صلاحیت پیمانکاری و صلاحیت ایمنی این انجمن در نامه ای به رئیس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خواستار بررسی موضوع مورد اعتراض انجمن شد.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در نامه ای به انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ اعلام کرده است بررسی های به عمل آمده نشان می دهد شرکت های وفای جنوب و  تاکسیرانی افق سیر آریا فاقد گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری و ایمنی از این اداره کل می باشند. در صورتی که گروه پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در جریان برگزاری مناقصه مورد اشاره  تخلفی مرتکب شده باشد، در برابر قانون مسئول خواهد بود.

بر اساس نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران مشخص است در مناقصه برگزار شده از سوی گروه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما تخلف صورت گرفته است.

Document-page-004-707x1000

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر