کد خبر: 86302
A

ترامپ: آمریکا به زودی واکسن کرونا را خواهد ساخت

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «فاکس بیزنس» درباره تلاش های دولتش برای کنترل کرونا گفت: «فکر می‌کنم خیلی خوب با کروناویروس کنار بیاییم. فکر می‌کنم بزودی نابود شود، امیدوارم». رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز همچون همان زمان‌های اولیه شیوع کرونا معتقد است که کرونا در یک برهه زمانی از بین خواهد رفت، گفت: «بله قطعاً. فکر می‌کنم خیلی زود واکسن آن را خواهیم داشت».

ترامپ: آمریکا به زودی واکسن کرونا را خواهد ساخت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «فاکس بیزنس» درباره تلاش های دولتش برای کنترل کرونا گفت: «فکر می‌کنم خیلی خوب با کروناویروس کنار بیاییم. فکر می‌کنم بزودی نابود شود، امیدوارم».

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز همچون همان زمان‌های اولیه شیوع کرونا معتقد است که کرونا در یک برهه زمانی از بین خواهد رفت، گفت: «بله قطعاً. فکر می‌کنم خیلی زود واکسن آن را خواهیم داشت».

«کیلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید اواخر روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: «رئیس‌جمهور اطمینان دارد که این (ویروس) از بین خواهد رفت. وی یک تیم کاملاً درجه یک را گردهم آورده تا با غلبه بر بروکراسی ما را به واکسن برسانند».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر