کد خبر: 86423
A

کدام نماینده در مجلس، ظریف را دروغگو خواند؟

اما در این بین یکی از کسانی که بارها با صدای بلند اخطار قانون اساسی را سر می داد و باعث قطع سخنان وزیر امور خارجه کشورمان می شد حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی بود که پیشتر گفته بود "باید همه انقلابی شویم و از واژه اصلاح طلب و اصولگرا عبور کنیم."

کدام نماینده در مجلس، ظریف را دروغگو خواند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نخستین حضور محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس یازدهم حواشی زیادی را به دنبال داشت تا جاییکه او در وقت دوم سخنان خود با شدت پیدا کردن اعتراضات نمایندگتن که او را دروغگو مورد خطاب قرار می دادند قصد ترک تریبون مجلس را داشت و با کنایه گفت: خیلی مزاحم شما نمی شوم و از مهمان نوازی شما تشکر می کند.

اما در نهایت با فروکش کردن سروصداها اظهاراتش را مطرح کرد. ظریف گفت: شما به من دروغگو خواندید در صورتی که مقام معظم رهبری مرا شجاع خواند.

اما در این بین یکی از کسانی که بارها با صدای بلند اخطار قانون اساسی را سر می داد و باعث قطع سخنان وزیر امور خارجه کشورمان می شد حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی بود که پیشتر گفته بود "باید همه انقلابی شویم و  از واژه اصلاح طلب و اصولگرا عبور کنیم."

او خودش را اصولگرای اصلاح طلب معرفی کرده بود.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر