کد خبر: 86465
A

«محمد سعیدی» بازداشت شد/ اتهام عضو تیم سابق مذاکره‌کننده‌ی حسن روحانی چیست؟

محمد سعیدی عضو ثابت تیم مذاکرات هسته‌ای حسن روحانی در دوران اصلاحات بود که پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، به ریاست شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی رسید.

«محمد سعیدی» بازداشت شد/ اتهام عضو تیم سابق مذاکره‌کننده‌ی حسن روحانی چیست؟

به گزارش دیده بان ایران, سایت رجانیوز ارگان جبهه پایداری و نزدیک به دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی خبر داده است که محمدسعیدی، عضو تیم مذاکره کننده حسن روحانی در مذاکرات سعدآباد و رئیس شرکت کشتیرانی در سالهای 94 تا 98، پیش از یک ماه است که با تشدید وثیقه، مجددا بازداشت شده است.

محمد سعیدی عضو ثابت تیم مذاکرات هسته‌ای حسن روحانی در دوران اصلاحات بود که پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، به ریاست شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی رسید. گفتنی است پیش از انتصاب سعیدی به این جایگاه، نمایندگان مجلس نهم با مدیرعاملی او بر شستا مخالفت کرده بودند.

 
محمد سعیدی که از سال 94 به ریاست شرکت کشتیرانی منصوب شده بود، در مرداد 98 استعفا داد و آبان ماه همان سال به اتهام اخذ رشوه و سایر تخلفات مالی دوران مدیریتش، توسط سازمان بازرسی کل کشور تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت بازداشت شد. وی مدتی با قرار وثیقه آزاد بود اما هم اکنون بخاطر توجه اتهامات به او و تشدید وثیقه به میزان چند ده میلیارد تومان، در بازداشت به سر میبرد. 
 
رجا نیوز وعده داده است که اسناد بیشتری را در این رابطه منتشر خواهد کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر