کد خبر: 86485
A

موسوی مجد به زندان رجایی شهر منتقل شد

«محمود موسوی مجد» زندانی امنیتی محکوم به اعدام به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است. این رسانه ها پیش بینی کرده اند که با توجه به وضعیت پرونده "این انتقال می‌تواند احتمال اجرای حکم اعدام را افزایش دهد."

موسوی مجد به زندان رجایی شهر منتقل شد
به گزارش دیده بان ایران، برخی رسانه های فارسی زبان خبر داده اند که «محمود موسوی مجد»  زندانی امنیتی محکوم به اعدام، به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است.
 
این رسانه ها پیش بینی کرده اند که با توجه به وضعیت پرونده "این انتقال می‌تواند احتمال اجرای حکم اعدام را افزایش دهد."
محمود موسوی مجد متهم به "ارائه اطلاعات به دستگاه‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل" است. وی در سال ۱۳۹۷ به دست نیروهای حزب الله لبنان بازداشت و به ایران منتقل شد. او در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اتهام "جاسوسی" به اعدام محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است.
 
 
غلامحسین اسماعیلی خرداد ماه گذشته برای نخستین بار از موسوی مجد در ارتباط با ترور سردار سلیمانی نام برده و گفته بود: سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به خاطر افشای محل سردار حاج قاسم سلیمانی به اعدام محکوم شد. گفته شده است این فرد که تحت عنوان مدافع حرم در مقطعی در جبهه های سوریه و عراق فعالیت می کرده با خارج از ایران ارتباط برقرار کرده و در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی نیروهای سپاه قدس جاسوسی می کرد و محل های تردد شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود.
 البته مهدی کشت دار مدیر مسئول میزان (خبرگزاری قوه قضاییه ) کمی بعدتر مدعی شد که «موسوی مجد پیش از شهادت شهید سلیمانی بازداشت شده است اما بنابر اطلاعات به دست آمده موسوی مجد در ادوار مختلف اطلاعات متعددی را در اختیار سازمان های اطلاعاتی غیر ایرانی قرار داده است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر