کد خبر: 86517
A

جزییات حقوق ۲۳۱ میلیون تومانی نمایندگان مجلس یازدهم

حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفته است که در ماه اول حضورش در مجلس، ۲۳۱ میلیون تومان به حساب او واریز شده است. آقای جلالی گفته است از این مبلغ ۱۱ میلیون تومان مربوط به حقوق نمایندگی است و ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن دریافت کرده است. این نماینده گفته است ۲۰ میلیون تومان هم بابت «سایر هزینه‌ها» به حساب او واریز شده ولی اشاره‌ای به جزییات این هزینه‌ها نکرده است. حقوق نمایندگان مجلس در سال ۹۶، شش میلیون تومان اعلام شده بود که در طول سه سال با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۱۱ میلیون تومان رسیده است. نمایندگان مجلس یازدهم با توجه به وعده های داده شده بحث افزایش حقوق در سال آتی را در دستور کار دارند

جزییات حقوق ۲۳۱ میلیون تومانی نمایندگان مجلس یازدهم
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفته است که در ماه اول حضورش در مجلس، ۲۳۱ میلیون تومان به حساب او واریز شده است. 
 آقای جلالی گفته است از این مبلغ ۱۱ میلیون تومان مربوط به حقوق نمایندگی است و ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن دریافت کرده است. 
این نماینده گفته است ۲۰ میلیون تومان هم بابت «سایر هزینه‌ها» به حساب او واریز شده ولی اشاره‌ای به جزییات این هزینه‌ها نکرده است. 
حقوق نمایندگان مجلس در سال ۹۶، شش میلیون تومان اعلام شده بود که در طول سه سال با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۱۱ میلیون تومان رسیده است. 
نمایندگان مجلس یازدهم با توجه به وعده های داده شده بحث افزایش حقوق در سال آتی را در دستور کار دارند


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر