کد خبر: 86776
A
دیده بان ایران مواضع نماینده ارائه دهنده طرح عدم کفایت رئیس جمهور را بررسی کرد؛

عربده های نماینده انقلابی مجلس روی موج رادیو فرهنگ/ بلند فریاد میزنم پَس هستم/ جواد نیک بین کیست؟

نماینده های مجلس یازدهم با برند انقلابی سعی دارند در صدر اخبار باشند. چگونگی این عمل به نظر می رسد برای آنها ارزش چندانی ندارد و تنها می خواهند با جنجال به مردم حوزه انتخابیه خود بگویند که ما هستیم و حرف میزنیم. درباره چه موضوعی هم اهمیتی برای آنها ندارد. اما مهم شنیدن صدای انها از رادیو فرهنک است.

عربده های نماینده انقلابی مجلس روی موج رادیو فرهنگ/ بلند فریاد میزنم پَس هستم/ جواد نیک بین کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مجلس یازدهم با وجود تذکر بزرگان اصولگرا به نظر می رسد همچنان مسیر تقابل با دولت حسن روحانی را در پیش گرفته است و قصد ندارد با توجه به شرایط خاصی که کشور در آن قرار داد از بحث طرح استیضاح حسن روحانی کوتاه بیاید. 

نماینده های جوان مجلس انقلابی یازدهم که این روزها از طرفی با تمام قوا در شبکه های اجتماعی خارجی(!) حضور فعال دارند و از سوی دیگر و البته در باطن ماجرا به دنبال اعمال محدویت های بیشتر برای کنترل فضای مجازی هستند سعی دارند چهره ای مردمی و پیگیر مطالبات مردم را از خودش به نمایش بگذارند.

یکی از همین افراد نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن است که اسفند ماه گذشته توانست از مجموع  ۱۲۶ هزار و ۶۹۶ رأی، با کسب  ۲۹ هزار و ۴۸۷ رأی به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه پیدا کند و رقیب خود یعنی  محمّدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس، استاندار سابق سمنان و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملّی را شکست دهد و جایگزین بهروز بنیادی نماینده ردصلاحیت شده این حوزه در مجلس شد.

حجت الاسلام جواد نیک بین متولد 1362 که در بین دوستدارانش به حاج جواد مشهور است.در گشت های شبانه بسیج  ر کاشمر همیشه پای کار است. طلبه جوانی که به نظر می رسد سابقه مخالفتش با دولت حسن روحانی به خیلی قبل تر ها می رسد. جاییکه او در چهارم بهمن ماه 1393 در اعتراض به پیاده روی بین ظریف و جان کری در یک نطق جنجالی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر این که اقدام ظریف پس از انتشار نشریه موهن فرانسوی و توهین به ساحت مقدس پیامبر با قهقهه زدن با جان کری مایه تأسف است گفت: ما طاقت نداریم فردی که پیشانی دولت و ملت است با خائنین به دولت و ملت راحت قهقهه سر دهد؛ لذا از دیار شهید مدرس از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم طرح سئوال از وزیر امور خارجه را در دستور کار خود قراردهند.

 

اظهار نظری که پس از 6 سال اینبار نه در امامزاده سیدحمزه کاشمر بلکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با صدای بلند در جلسه جنجالی روز یکشنبه رو در روی ظریف توسط این نماینده جوان کاشمر تکرار شد. تا جاییکه محمدباقر قالیباف بارها او را دعوت به آرامش کرد.

این طلبه جوان امروز هم بار دیگر خبرساز شد. او با انتشار برگه ای در توییترش  از جمع آوری امضاء طرح عدم کفایت رئیس جمهور خبر داد و نوشت: بر اساس اصل ۸۹ قانون اساسی و ماده ۲۲۹ قانون آیین نامه داخلی ‎مجلس شورای اسلامی ما نمایندگان ملت شریف ایران به ۱۸ دلیل خواستار طرح ‎استیضاح و اعلام عدم کفایت رئیس جمهور جناب حسن روحانی می باشیم.

نماینده های مجلس یازدهم با برند انقلابی سعی دارند در صدر اخبار باشند. چگونگی این عمل به نظر می رسد برای آنها ارزش چندانی ندارد و تنها می خواهند با جنجال به مردم حوزه انتخابیه خود بگویند که ما هستیم و حرف میزنیم. درباره چه موضوعی هم اهمیتی برای آنها ندارد. اما مهم شنیدن صدای آنها از رادیو فرهنک است.

اینکه امثال جواد نیک بین تا چه اندازه می توانند صدای خودشان را بلند کنند باید منتظر ماند و دید اما آنچه مشخص است این است که همه هدف آنها صاف کردن جاده منتهی به پاستور برای نامزد مورد نظر آنهاست. 

هدفی که مدت هاست برای آن نقشه راه کشیده اند.*تحریریه دیده بان ایران

در همین رابطه بخوانید:

کدام نماینده در مجلس، ظریف را دروغگو خواند؟

یک نماینده تندرو در مجلس از طرح عدم کفایت رئیس جمهور خبر داد +عکس

 

 

توضیح: 

عربده

فرهنگ فارسی معین

(عَ بَ دِ) [ ع . عربدة ] (اِمص .) 1 - تند - خویی ، بدخلقی . 2 - داد و فریاد، نعره .

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر