کد خبر: 86800
A

عملکرد ضعیف شرکت دخانیات محصول مهره چینی وزیر کار

سازمان بازرسی کل کشور معتقد است الحاق شرکت دخانیات به سازمان تامین اجتماعی، اقدامی تحمیلی و نادرست بوده است خبرها حاکی از این است که شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای سرپوش گذاشتن عملکرد مدیر عامل ناکارآمد شرکت دخانیات ایران ضمن تعطیلی کل واحدهای شرکت دخانیات دست به دامن مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت شده است.

عملکرد ضعیف شرکت دخانیات محصول مهره چینی وزیر کار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سازمان بازرسی کل کشور معتقد است الحاق شرکت دخانیات به سازمان تامین اجتماعی، اقدامی تحمیلی و نادرست بوده است

خبرها حاکی از این است که شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای سرپوش گذاشتن عملکرد مدیر عامل ناکارآمد شرکت دخانیات ایران ضمن تعطیلی کل واحدهای شرکت دخانیات  دست به دامن مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت شده است.
شریعتمداری که خود زمانی در قامت وزارت صنعت و معدن و تجارت مجوز ورود شرکت های خارجی به ایران جهت تولید انواع برندهای سیگار خارجی در ایران را صادر کرده است با انتقال وی به وزارت کار و چیدن عناصر خودی در راس شرکت  دخانیات ایران در صدد آن است که دوباره تولید برندهای این شرکت های خارجی که البته در ایران نیز مجوز تاسیس و ثبت گرفته اند به بهانه اینکه این شرکت ها سهم بازار ایران را در دست دارند متوقف کند.
در حالیکه خود شریعتمداری مجوز ورود و ثبت  این شرکت های خارجی را در ایران صادر و مهره چینی های شرکت دخانیات ایران نیز توسط خود وزیر انجام شده است.
ولی واقعیت ها حاکی از این است که مهره چینان وزیر کار خود چرخ های دخانیات را به بهانه های مختلف متوقف تا این شرکت های خارجی سهم بازار ایران را به دست بگیرند و تا توقف کامل دخانیات این شرکت را  مثل سایر شرکت هایی که به یغما برده اند را غارت و واگذار کنند.
نمایندگان محترم مجلس، وزارت صمت ، مرکز نظارت بر دخانیات کشور، انجمن های تولید کنندگان ، شوراها و تشکلات کارگری  و سازمان های نظارتی هوشیار باشند که جلسه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با سرپرست صمت که طی هفته سوم تیر ۹۹ در وزارت صمت برگزار گردیده  تله ای است که این بزرگان را در دام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با برنامه ریزی شطرنجی و ناپلئونی گرفتار خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر