کد خبر: 86833
A

آیا عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات باید برای ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری یا اصلاح ساختار آن تصمیم بگیرد، گفت: عبدالله نوری جایگزین خوبی برای عارف است.

آیا عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد امام با اشاره به بحث برانگیز بودن استعفای عارف، اظهار کرد: عارف، منتخب شورای عالی سیاستگذاری بود و علی القاعده باید استعفای خود را به شورا اعلام می کرد، ولی تاکنون هیچ استعفای رسمی و مکتوبی به شورای عالی نرسیده است.داود محمدی نماینده احزاب برای ثبت شورای عالی در وزارت کشور بود و برای انتخاب رییس شورا یا قبول استعفا تصمیم گیر نیست.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران همچنین با اشاره به این که موضوع استعفای عارف در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح است، افزود: شورای عالی سیاستگذاری بنا به اراده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و با حضور این احزاب و اشخاص حقیقی تشکیل شده است و همین جبهه هم باید برای ادامه فعالیت شورای عالی یا اصلاح ساختار آن تصمیم بگیرد.جلسات شورای هماهنگی در حال برگزاری است، ولی تاکنون هیچ تصمیم مشخصی گرفته نشده است و نظرات اعلام شده، نظرات شخصی بوده است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی به موضوع ورود نمی‌کند، زیرا همواره‌ تاکید دارد که اعضای شورا باید به جمع بندی برسند و فقط اگر لازم بوده توصیه مطرح می‌کند.

امام در پایان با بیان اینکه معتقدم که اگر قرار است که فعالیت شورای عالی ادامه یابد، حتما باید اصلاحاتی در آن انجام شده و تقویت شود، گفت: اجماع سازی با همه شخصیت های حقیقی و حقوقی شورای عالی کار طاقت فرسایی است و اگر عارف تشخیص داده است که از کار جمعی فاصله بگیرد، به نظر من عبدالله نوری جایگزین مناسبی برای اجماع سازی و تقویت شورای عالی است و حتی احزابی که به شورای عالی نقد دارند، پذیرای عبدالله نوری هستند.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر