کد خبر: 87092
A

اولی وعده های انتخاباتی حسن عباسی ؛ ایجاد وزارتخانه های مسجد،آسایش غذا و کدآمایی !

حسن عباسی چهره ارزشی و اصولگرا می خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود . او در صفحه اینستاگرام خود وعده داده؛ وزارت آسایش، وزارت غذا، وزارت مسجد ، وزارت کدآمایی و... ایجاد کند. ظاهراً مسئله ای که کاندیدای نیروهای ارزشی در سال ۱۴۰۰ روی آن حساب نکرده این است که وزارتخانه ها خود به خود به وجود با یک دستور به وجود نمی آیند؛ این امر نیازمند ایجاد مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان است هواداران حسن عباسی می گویند که او تئوریسین نیروهای انقلاب است، عباسی درباره مدرک تحصیلی خود از واژه "دکترینال" استفاده می کند، واژه ای که اطلاعات چندانی درباره آن موجود نیست..

اولی وعده  های انتخاباتی حسن عباسی ؛ ایجاد وزارتخانه های مسجد،آسایش غذا و کدآمایی !
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسن عباسی چهره ارزشی و اصولگرا می خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود . او در صفحه اینستاگرام خود وعده داده؛ وزارت آسایش، وزارت غذا، وزارت مسجد ، وزارت کدآمایی و... ایجاد کند. 

 

ظاهراً مسئله ای که کاندیدای نیروهای ارزشی در سال ۱۴۰۰ روی آن حساب نکرده این است که وزارتخانه ها خود به خود  با یک دستور به وجود نمی آیند؛ این امر نیازمند مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان است.
 
هواداران حسن عباسی می گویند او تئوریسین نیروهای انقلاب است، این کاندیدای ریاست جمهوری درباره مدرک تحصیلی خود از واژه "دکترینال" استفاده می کند، واژه ای که اطلاعات چندانی درباره آن موجود نیست.

صفحه اینستاگرام منسوب به حسن عباسی، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این چهره اصولگرا چه پیشنهادهایی برای اصلاح امور کشور دارد. روز گذشته نیز خبرهایی در مورد کاندیداتوری این چهره جنجالی اعلام شده بود.

 

 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر