کد خبر: 87224
A
دیده بان ایران:

سایت زاکانی برای هنرمندانی که از «اعدام نکنید» نوشتند کیفرخواست صادر کرد

این سایت در ادامه با انتشار اتهام های جدیدی درباره این سه جوان می نویسد: امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه متهم این پرونده و اعضای باند امیر آلمانی هستند.

سایت زاکانی برای هنرمندانی که از «اعدام نکنید» نوشتند کیفرخواست صادر کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالی که تنها یک ماه از مرگ «جورج فلوید» گذشته است و رسانه های اصولگرا در همراهی با هنرمندان آمریکایی در دفاع از تظاهرات معترضان به سیاست های ترامپ سنگ تمام گذاشتند و مردم این کشور را به ایجاد کمپین علیه رییس جمهور این کشور تشویق می کردند، تا جاییکه یکی از نمایندگان مجلس پیشنهاد نامگذاری خیابانی را به نام این سیاه پوست آمریکایی مطرح کرده بود. حالا و در آستانه حکم اعدام سه جوان معترض ایرانی در حوادث آبان و همراهی بسیاری از مردم در شبکه های مجازی و در خواست آنها از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی برای لغو این حکم؛ سایت جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی طی انتشار مطلبی تحت عنوان "برای تاریخ" نوشته است.

این روزها که خبر قطعی شدن حکم اعدام سه نفر از عناصر اصلی ناامنی های آبان ماه گذشته منتشر شده است، عده ای از سلبریتی ها دست به کار شده و در صفحات شخصی شان هشتگ «اعدام نکنید» منتشر می کنند.

این سایت در ادامه با انتشار اتهام های جدیدی درباره این سه جوان می نویسد: امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه متهم این پرونده و اعضای باند امیر آلمانی هستند.  این افراد از طریق آگهی سایت دیوار خانه‌ای را انتخاب کرده و با هدف سرقت برای بازدید از خانه برنامه ریزی می کنند و در جریان بازدید، خانم خانه را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می دهند. با سروصدای ایجاد شده در منزل، نزدیکان و  خانواده فرد مطلع می شوند و بلافاصله به کمک می آیند و نیروی پلیس را خبردار می کنند که نهایتاً به بازداشت متهم منجر می شود. در جریان رسیدگی به پرونده این افراد فیلم‌هایی در درون گوشی تلفن همراه آنها یافت شد که نشان می داد در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته چند بانک را تخریب و آتش زده اند و در یک فقره نیز ماشین شهرداری را بعد از خارج کردن از محل پارک خود به وسط خیابان آورده و آتش می‌زنند و فیلم هائی را از این صحنه ها تهیه کرده و به رسانه های ضدانقلاب ارسال می کنند. 

این سایت در انتهای مطلب خود و در ادامه پرنده سازی های چند سال اخیرش برای فعلان مدنی تصاویر پست های منتشر شده آنها را با عنوان حامی ناامنی منتشر کرده است.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر