کد خبر: 87274
A

محسن رضایی: بسیجی ها باید مفاسد را گزارش کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای بسیج باید با مفهوم سوت زنی علیه مفسدان آشنا باشند و مفاسد را گزارش کنند تا مراجع رسمی، برخورد کنند.

محسن رضایی: بسیجی ها باید مفاسد را گزارش کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای بسیج باید با مفهوم سوت زنی علیه مفسدان آشنا باشند و مفاسد را گزارش کنند تا مراجع رسمی، برخورد کنند.

محسن رضایی در دیدار با مسئولان بسیج کارگری کشور:

* (با اشاره به این نکته که مردم در سیمای بسیج، سیمای انقلاب را می‌بینند): مردم می‌دانند که شما نماینده دولت، مجلس یا قوه قضائی و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیستید، شما را با سپاه و سپاه را یار مقام معظم رهبری و بازوی نظام می‌دانند و بر خلاف افرادی که با مسئولیت‌های گوناگون می آیند و می‌روند، بسیج را در کنار خودشان و ثابت قدم می‌بینند.

* باید عملکرد بسیج جامعه کارگری به گونه‌ای باشد که مردم در سیمای یکایک شما، مهربانی، آرامش، امنیت را ببینند و شما پناه و پشتیبان کارگران و خانواده‌های آنان باشید که الحمدلله تاکنون اینطور بوده اما برای رسیدن به نقطه ایده آل باید زحمات بیشتری کشید.

* (با اشاره به مساله نظارت و مبارزه با فساد در پایگاه‌ها): ارزیابی و نظارت بر پایگاه‌ها، اعضا و مسئولان پایگاه‌ها در کنار توجه به آموزش بویژه مسائل اعتقادی و در نظر داشتن موضوعات عاطفی در تعالی فعالیت‌های شما مؤثر خواهد بود. مساله بعد، موضوع مبارزه با فساد است. در مبارزه با فساد، دولت، مجلس و قوه قضائیه عامل اجرایی هستند ولی اصل کار بر عهده نظام اسلامی است. لذا اعضای بسیج باید با مفهوم سوت زنی علیه مفسدان آشنا باشند و مفاسد را گزارش کنند تا مراجع رسمی، برخورد کنند که البته این فعالیت نباید جنبه تبلیغاتی پیدا کند و فقط باید دفاع از حقوق عامه را در روابط بنگاه‌ها با بانک و … پیگیری کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر