کد خبر: 87300
A

محمد مهاجری: هنوز آمدنیوز هست که!

محمد مهاجری، روزنامه نگار در یادداشتی در شهرآرا، به حاشیه سازی ها درباره جلسه سران سه قوه پرداخته است.

محمد مهاجری: هنوز آمدنیوز هست که!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، روزنامه نگار در یادداشتی در شهرآرا، به حاشیه سازی ها درباره جلسه سران سه قوه پرداخته است.

در بخشی از این یادداشت آمده است؛

اتفاق بسیار مهم این هفته، حاشیه‌ای بود که دیدار رؤسای ۳ قوه را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داد. برخی رسانه‌ها نوشتند در این جلسه رئیس‌مجلس با رئیس‌جمهور بگومگو کرده‌اند و فضا متشنج شده است. شخصا به خبرهای رسمی که مقامات دولت ارائه دادند و همه چیز را در صلح‌وصفا توصیف کردند، بسنده نکردم و از افرادی که در جلسه حضور داشتند، موضوع را استفسار کردم.

برایم یقین حاصل شد که موضوع نه‌تنها دروغ است، بلکه فضا کاملا دوستانه و مؤدبانه بوده است. خب؛ پس آن خبر دروغ از کجا آمده است و چه فرد یا افرادی از نشر چنین خبر کذبی سود می‌برده‌اند؟

گمانه‌هایی در این زمینه به‌نظرم می‌رسد، اما ترجیح می‌دهم پیشنهاد کنم نهادهای ذی‌ربط و به‌ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی، ریشه این خبر را بجویند. هرچند ممکن است شیطنت فردی باعث چنین رخدادی شده باشد و سوءنیت دشمنانه‌ای هم از آن کشف نشود، اما از نوع دروغ‌هایی است که فتنه‌انگیز می‌نماید.

البته اختلاف‌نظر بین سران ۳ قوه طبیعی است و چه‌بسا هر یک از این ۳ بزرگوار، ده‌ها و صدها نقد به ۲ رئیس دیگر داشته باشند، اما وقتی خبری مبنی بر تشنج در اولین نشست سران ۳ قوه (پس از انتخابات مجلس) انتشار می‌یابد، باید با حساسیت بیشتری دنبال آن بود. امیدوارم نتیجه این بررسی زودتر مشخص شود تا خدای‌ناکرده «آمدنیوز»های دیگری، حتی با لباس دلسوزی برای نظام و انقلاب، ایجاد نشوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر