کد خبر: 87312
A

فوت ۱۸۳ بیمار کرونایی در کشور در شبانه روز گذشته/ ۱۰ استان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد و همچنین گفت: متاسفانه ۳۵۰۹ بیمار در وضعیت بدحال و شدید هستند.

فوت ۱۸۳ بیمار کرونایی در کشور در شبانه روز گذشته/ ۱۰ استان در وضعیت قرمز

به گزارش دیده بان ایران؛ مینا لاری در بیان آخرین آمارهای کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

 

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. در عین حال گفت:  ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری درباره وضعیت استانهای قرمزهم گفت: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

وی این را هم گفت که در استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر