کد خبر: 87316
A
دیده بان ایران:

اصولگرایان تندرو، «کرونای گوهری» هستند که با قرنطینه هم از دستشان رهایی نیست!

گوهری در متن نامه‌ی استعفای خود خطاب به مدیرعامل استقلال نوشته بود: «با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم».

اصولگرایان تندرو، «کرونای گوهری» هستند که با قرنطینه هم از دستشان رهایی نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ سهیل گوهری، خبرنگار و فعال رسانه ای صبح امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خودش را از دست داد. او که روز چهارشنبه 18 تیر با حکم مدیرعامل استقلال به‌عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه منصوب شده بود، تنها یک روز پس از دریافت این حکم استعفا کرد. تا تیم محبوبش با حاشیه جدیدی روبرو نشود.

گوهری در متن نامه‌ی استعفای خود خطاب به مدیرعامل استقلال نوشته بود: «با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم».

اما دلیل اصلی این استعفا فقط بیماری و درگیر شدن خانواده‌ی سهیل گوهری با بیماری کرونا نبود. چرا که ساعاتی پس از اعلام حکم انتصاب گوهری به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال سایت اصولگرا و البته امنیتی مشرق نیوز در همین رابطه نوشته بود: «سهیل گوهری که عنوان می‌شود با فشار وزارت ورزش و جوانان به استقلال رفته، دارای سابقه‌ای از مواضع هتاکانه و تاسف‌برانگیز است که بایستی دستگاه‌های ذیربط مانع از حضور و بروز آنها در چنین مناصبی شوند. البته، بایستی بررسی شود که چه کسانی موجب چنین انتصاب‌هایی نبز شده اند تا زمینه چنین اتفاقاتی از بین برود». 

در واقع انتشار این گزارش مشرق نیوز حمله به لشکر آتش به اختیاران موسوم به ارزشی در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر بود تا این خبرنگار متعصب به باشگاه استقلال را مجبور به استعفا کنند.

در واقع سرچشمه این حملات این بار نه از سوی هواداران باشگاه رقیب یا حتی توده‌ای از هواداران خود باشگاه استقلال که از سوی افراطیون بود.

خبرگزاری تسنیم هم ضمن دامن زدن به این اعتراض ارزشی ها، با انتشار مطلبی تحت عنوان «انتصابات سیاسی و شائبه‌دار در باشگاه استقلال» نوشت: «هفته گذشته فردی به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب شد که سوابقش کاملا مشخص بود؛ فردی هتاک به ارکان نظام که در گذشته هر چه دلش خواسته، گفته و اکنون در یک باشگاه دولتی پست می‌گیرد.»

تسنیم هم‌چنین اشاره کرد که انتصاب مدیرانی با گرایش‌های نزدیک به دولت‌ها در «استقلال» و «پرسپولیس» طی سال‌های گذشته امری عادی شده بود. اما حضور این فرد را با عباراتی مانند «دهن‌کجی»، «پست بخشیدن به یک هتاک» و «قصور مدیریتی» تعریف کرد.

با انتشار گزارش های از این دست درباره گوهری؛ فعاان سایبری یکی پس از دیگر با بازنشر توییت های قدیمی سهیل گوهری نسبت به این انتصاب واکنش نشان دادند. یکی از فعالان اصول‌گرای توییتر تصویری از توییت قدیمی سهیل گوهری درباره سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد نوشت: «سهیل گوهری که در هتاکی به انقلاب و شهدا گوی سبقت رو از براندازا ربوده بود، بعنوان رییس روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب شد.»

کاربر ارزشی دیگری هم نوشت: «احتمالا سلطانی‌فر دید تیم استقلال بعد انقلاب توفیقی نداشته، خواسته برگردونه به تاج سابق. نزدیکترین راهم به نظرش گماشتن ضد انقلاب و وطن فروشی مثل سهیل گوهری در منصب روابط عمومی تیم استقلال بود.»

فعال ارزشی دیگری نیز مجموعه‌ای از تصاویر اعتراضات توییتری سهیل گوهری به کشته‌های آبان ۱۳۹۸، سقوط هواپیمای اوکراینی و همین‌طور اعتراض به گرانی‌ها را کنار هم قرارداده و نوشته است: «این که فردی مثل سهیل گوهری با وجود توهین و طعنه به احکام اسلام و آرمان‌های انقلاب، به سمت سرپرستی روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب میشه، چیزی جز بی درو پیکر بودن و ترجیح روابط بر ضوابط در انتصابات وزارت ورزش نیست.»

کاربر دیگری هم در این رابطه نوشته بود: وقتی میگیم ایران بهشت اپوزیسیونه منظور ما انتصاب همین انتصاب سهیل گوهری در استقلاله!

خبرگزاری تسنیم هم در انتهای گزارش خود در مورد حضور سهیل گوهری در استقلال را این‌گونه به پایان برد: «شاید برخی مسوولان و مدیران وزارت ورزش و باشگاه استقلال هنوز متوجه نشده‌اند که این تیم در کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و هر فردی با هر سابقه‌ای نمی‌تواند در این باشگاه مسوولیت بگیرد.»

این مجموعه اظهاراتی بود که اصولگرایان برای خبرنگاری که تنها، قصد کمک به تیم محبوبش را داشت در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. کاربرانی که نه سهیل گوهری را می شناختند و نه از اسلام و انسانیت چیزی عایدشان شده اما. . .  وظیفه شان ایجاب میکند پرونده سازی کنند و توهین! دیروز برای سهیل گوهری و فردا شاید برای یک هموطن دیگر.! سالهاست که ما در برابر این افراد یا سکوت می کنیم یا در خفا دق می کنیم و جان به جان آفرین تقدیم می نماییم.

 

*تحریریه دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر