کد خبر: 87396
A

نامزد ریاست دیوان محاسبات باید مدیریت ارشد را تجربه کرده باشد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح ویژگی‌های نامزد ریاست دیوان محاسبات در قانون گفت: دیوان محاسبات یکی از نهادهای مهم کشور است که رئیس آن باید مدیریت ارشد را تجربه کرده و دارای سلامت اخلاق و خوشنامی باشد، به‌علاوه صلاحیت علمی و تجربی نیز اهمیت دارد.

نامزد ریاست دیوان محاسبات باید مدیریت ارشد را تجربه کرده باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینی گفت: نامزد ریاست دیوان محاسبات باید حداقل ۲۰ سال سابقه کاری مؤثر و زمینه تحصیلی مرتبط همراه با شناخت مسائل دیوان محاسبات داشته باشد.

 

سیدشمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح ویژگی‌های نامزد ریاست دیوان محاسبات در قانون گفت: حداقل ۲۰ سال سابقه کاری مؤثر، زمینه تحصیلی مرتبط با مدرک کارشناسی ارشد به بالا و شناخت مسائل دیوان محاسبات مهم‌ترین ویژگی نامزد ریاست این نهاد است.

 

او ادامه داد: دیوان محاسبات یکی از نهادهای مهم کشور است که رئیس آن باید مدیریت ارشد را تجربه کرده و دارای سلامت اخلاق و خوشنامی باشد، به‌علاوه صلاحیت علمی و تجربی نیز اهمیت دارد.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه حتماً از واجدان شرایط، نامزدها را انتخاب خواهد کرد و این انتخاب کاملاً براساس معیارهای تخصصی صورت می‌گیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر