کد خبر: 87397
A

نادر قاضی پور: برای انتخابات میان دوره ای از تهران نامزد می شوم

قاضی پور درباره مساله ردصلاحیت خود توسط شورای نگهبان می گوید:« روزهای آخر مجلس دهم چندبار در صحن علنی صحبت کردم و مواضع خود را درباره مساله ردصلاحیت به محضر مردم رساندم، شورای نگهبان یک وظیفه شرعی و قانونی دارد که باید به آن عمل کند».

نادر قاضی پور: برای انتخابات میان دوره ای از تهران نامزد می شوم

به گزارش دیده بان ایران؛  نادر قاضی پور از چهره های جنجالی مجالس هشتم تا دهم بود. او که فارسی را با لحن و لهجه غلیظ آذری صحبت می کند و تقریبا در تمامی طرح ها و لوایح صحن مجلس اظهارات موافق و مخالف خود را بیان می کرد، در بیشتر مواقع در صدر اخبار بهارستان قرار داشت. حالا او  درباره برنامه روزانه و کاری خود در ایامی که در مجلس یازدهم حضور ندارد گفت: «من نوکر ملت بودم، هستم و خواهم بود. دفترکارم تعطیل نیست و مراجعه کننده کثیری در ارومیه دارم و بیشتر وقتم را به پیگیری امور مردم در ارومیه اختصاص داده ام».

قاضی پور همچنین می گوید که بخشی از زمان خود را این روزها به کار دامداری می پردازد . وی در اینباره تاکید می کند :« مقداری از وقتم را به امور دامداری می رسم اما بیشتر وقتم با مردم و برای مردم است».

شورای نگهبان علت ردصلاحیت را به من نگفت

قاضی پور درباره مساله ردصلاحیت خود توسط شورای نگهبان نیز به جمهوریت می گوید:« روزهای آخر مجلس دهم چندبار در صحن علنی صحبت کردم و مواضع خود را درباره مساله ردصلاحیت به محضر مردم رساندم، شورای نگهبان یک وظیفه شرعی و قانونی دارد که باید به آن عمل کند».

نماینده مردم ارومیه در مجالس هشتم ، نهم و دهم تاکید کرد:« در مورد حقیر شورای نگهبان به این وظیفه  عمل نکردند، از اساس بنده را برای هیچ جلسه ای دعوت نکردند و علت ردصلاحیت را به من نگفتند».

وی خاطرنشان کرد که برای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم از تهران کاندیدا می شود.

قاضی پور همچنین می گوید که ۱۲ سال سابقه نمایندگی دارد و پیگیر امور مردم بوده است . وی همچنین می گوید :« افتخار می کنم که ارتباط خوبی بین مردم و نظام برقرار کردم و پیگیری امور مردم را در مجلس انجام می دادم».

وی ادامه می دهد:«برخی از خاطرات شیرینی من به تصویب قوانین درباره بیمه کارگران و خاطرات تلخم مربوط به تلاش برخی برای زمین زدن تامین اجتماعی بود . این که بدهی دولت به تامین اجتماعی ، با هزار حیله پرداخت نشد ، خاطره تلخی است که با من مانده است».

دولت روحانی با بی توجهی به کوپنی کردن کالاها اشتباه بزرگی کرد

قاضی پور همچنین می گوید: مجلس یازدهم باید با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم کوپنی کردن را در دستورکار و اولویت اصلی قرار دهد.

وی در اینباره توضیح می دهد: «اعتقاد دارم با توجه به این که ما کشوری در حال توسعه هستیم ، کوپنی کردن باید حتما انجام شود . آقای روحانی کار بسیاری بدی کرد که مساله کوپنی کردن را پیگیری نکرد و بعد در تصمیمی یک شبه قیمت بنزین را بالا برد. توزیع عادلانه ۱۴ میلیارد برای کالاهای اساسی باید بین مردم متوازن باشد . کوپنی کردن و سربرگ دادن به مردم حق روستاییان را به آن ها می رساند».

قاضی پور همچنین تصریح کرد:«افزایش قیمت ها را خود دولتی ها انجام می دهند، پتروشیمی ها اکثرا وابسته به وزارت دفاع هستند و افزایش قیمت ها با برنامه و اطلاع خود دولت است».

سوال از رییس جمهور حق مجلس است اما…

قاضی پور همچنین درباره تاکید و اصرار برخی نمایندگان مجلس یازدهم برای سوال از رییس جمهور می گوید:« سوال از رییس جمهور و یا حتی استیضاح رییس جمهور حق مسلم نمایندگان است اما باید به شرایط کشور و منطقه دقت داشت ، من فکر می کنم انتخابات زودرس در کشور هزینه آور است».

منبع: جمهوریت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر