کد خبر: 87410
A

نماینده ماکو در مجلس: مردم می‌گویند با شروع کار مجلس جدید قیمت ارز هر روز افزایش پیدا می‌کند

یک نماینده مجلس گفت: همه ما به حوزه انتخابیه می‌رویم و در بین مردم هستیم، مردم از ما سوال می‌کنند با شروع کار شما در مجلس هر روز ما شاهد افزایش قیمت‌ ارز هستیم، پس شما چه می‌کنید؟

نماینده ماکو در مجلس: مردم می‌گویند با شروع کار مجلس جدید قیمت ارز هر روز افزایش پیدا می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد علی‌پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به ماده ۲۲ بند ۱۱ گفت: همه ما به حوزه انتخابیه می‌رویم و در بین مردم هستیم، مردم از ما سوال می‌کنند با شروع کار شما در مجلس هر روز ما شاهد افزایش قیمت ارز هستیم، پس شما چه می‌کنید؟

نماینده ماکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شعارهایی که رئیس‌جمهور در ایام انتخابات ریاست جمهوری می‌گفت چه شد، عنوان کرد: هر روز می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم و با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو هستیم. آقای رئیس‌جمهور چه اقدامی برای کنترل قیمت ارز کردید؟ دولت شما و دستگاه‌های اجرایی چه می‌کنند؟ ما پاسخی برای مردم نداریم، آیا از وضعیت مردم خبر دارید.

وی ادامه داد: هر روز شاهد افزایش قیمت ارز هستیم و این افزایش بر سایر قیمت‌ها اثر می‌گذارد. رشد قیمت‌ها صعودی شده است. افزایش قیمت‌ها برای مردم غیرقابل تحمل شده است. آقای رئیس، چه پاسخی برای مردم داریم و چه اقدامی باید بکنیم؟

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر