کد خبر: 87459
A

درخواست کارکنان خانواده عظام از ریاست قوه قضائیه

کارکنان مستقیم و غیرمستقیم گروه عظام با جمعیتی بیش از ۲۷ هزار نفر با امضای طوماری از آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، درخواست کردند که در پرونده عباس ایروانی، بنیانگذار گروه عظام، عدالت و بی‌طرفی قضایی رعایت شود.

درخواست کارکنان خانواده عظام از ریاست قوه قضائیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کارکنان مستقیم و غیرمستقیم گروه عظام با جمعیتی بیش از ۲۷ هزار نفر با امضای طوماری از آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه ، درخواست کردند که در پرونده عباس ایروانی، بنیانگذار گروه عظام، عدالت و بی‌طرفی قضایی رعایت شود.

در نامه کارکنان گروه عظام آمده است: این روزها که تیر تهمت‌های ناروا به عباس ایروانی بنیانگذار و پدر خانواده گروه بزرگ عظام از هر سو روان است و رسانه‌های داخلی و بیگانه با آب و تاب اخبار دادگاه‌های اخیر را منعکس می کنند، چشم امید ما هزاران کارگر این خانواده به شما و ترازوی عدالت در دستانتان است تا به صلابت همیشگی تان پشتیبان حق و روشن کردن حقیقت باشید، امید پرونده سازان را ناامید کنید، و با صدور احکامی عادلانه کمک کنید تا چرخ تولید در کارخانه های گروه عظام از چرخش باز نایستد و سفره های خانواده ما از این مجموعه برچیده نشود. ما کارگران گروه بزرگ عظام نیز با نهایت تلاش بی وقفه خود استوار و با عزمی راسخ تر از همیشه همراه با پدر و حامی همیشگی ما جناب عباس ایروانی در راستای حمایت از تولید داخلی و جهش تولید گام خواهیم برداشت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر