کد خبر: 87591
A

آخرین آمار کرونا؛ فوت ۲۲۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین آمار کرونا؛ فوت ۲۲۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.
همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر