کد خبر: 87592
A

آقای رئیسی، رشوه ۶۵ میلیاردی هم به پرونده اتهامات قالیباف اضافه شد؛ آیا زمان رسیدگی نیست؟!

همه به خاطر داریم که در زمان مناظرات انتخاباتی اتهاماتی میان کاندیداها رد و بدل شد که بخشی از آن مربوط به قالیباف بود؛ به تازگی مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس و کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخابات ۹۶، در رابطه با رشوه ۶۵ میلیاردی و تفحصی که معلق شد، افشاگری کرده‌است. او در بخشی از اظهاراتش گفته همه مدارک را به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ام و پیگیری‌ها از جانب آنها انجام می‌شود. اصل موضوع به تحقیق و تفحص زمان حضور قالیباف در شهرداری بر می‌گردد، وقتی تحقیق و تفحص در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند.

آقای رئیسی، رشوه ۶۵ میلیاردی هم به پرونده اتهامات قالیباف اضافه شد؛ آیا زمان رسیدگی نیست؟!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همه به خاطر داریم که در زمان مناظرات انتخاباتی اتهاماتی میان کاندیداها رد و بدل شد که بخشی از آن مربوط به قالیباف بود؛ به تازگی مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس و کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخابات ۹۶، در رابطه با رشوه ۶۵ میلیاردی و تفحصی که معلق شد، افشاگری کرده‌است.

او در بخشی از اظهاراتش گفته همه مدارک را به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ام و پیگیری‌ها از جانب آنها انجام می‌شود. اصل موضوع به تحقیق و تفحص زمان حضور قالیباف در شهرداری بر می‌گردد، وقتی تحقیق و تفحص در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند. موضوع تحقیق و تفحص مسئله‌ای نیست که از انجام شدنش ناراحت یا از انجام نشدنش خوشحالی صورت گیرد. باید طبق بررسی مشخص شود که چه خدمات شایسته‌ای صورت گرفته است،  طبق اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشود و رد شود."

برای قوه‌قضاییه‌ای که برنامه خود را برخورد با فساد بدون تعارف معرفی کرده‌است شایسته نیست که افکارعمومی را با این همه شائبات درباره قالیباف رها کند؛ دلسوزان باید به سرعت این اتهامات را پیگیری و تبیین کرده و بدون لکنت برای مردم بازگو کنند.

جریان مدعی نیز بدانند که مصطفی ‌میرسلیم از اپوزیسیون یا جناح مخالف نیست که او را متهم به سیاسی‌کاری کنند، میر سلیم فرد شاخص جریان اعتقادی و ملزم به قانون اساسی و از شخصیت‌های مورد حمایت‌تان به حساب می‌آید بنابراین  زیر سوال بردن افشاگری او آب در هاون کوبیدن است

 

منبع:قانون

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر