کد خبر: 87618
A

پول بیرانوند به برانکو می‌رسد

قرار است بخش سوم پول رضایت نامه علیرضا بیرانوند که از تیم فوتبال پرسپولیس به آنتورپ بلژیک رفته است، در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد

پول بیرانوند به برانکو می‌رسد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از انتقال علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به آنتورپ، این باشگاه بلژیکی متعهد شد که مبلغ ٧٠٠ هزار یورو رضایت نامه این بازیکن را به پرسپولیسی ها پرداخت کند.

بلژیکی‌ها در زمان عقد قرارداد، ١۵٠ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردند و قرار بود تا مبلغ باقی مانده را پس از صدور ITC (کارت بازی) پرداخت کنند. حالا کارت بازی بیرانوند صادر شده و باشگاه بلژیکی موظف است تا طلب سرخ‌ها را پرداخت کند.

باشگاه آنتورپ به پرسپولیس اعلام کرده، ۵۵٠ هزار یوروی باقی مانده را به همان شماره حساب اعلامی که در روز امضای قرارداد ذکر شده واریز خواهد کرد و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما آن را به حساب برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق پرسپولیس) در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا بخشی از بدهی‌های خود را به او پرداخت کنند.

برانکو که از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و خواستار دریافت مطالباتش است. اگر این پول تا ۱۶ مرداد واریز نشود، سرخ‌ها از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر