کد خبر: 87786
A

رجانیوز: اصلاح طلبان بدانند امیدواری به «بایدن» برای احیای برجام خیال خام است

رسلنه جبهه پایداری: رسانه‌‌های اصلاح‌طلب از طرح برجامی دموکرات‌ها استقبال کردند.

رجانیوز: اصلاح طلبان بدانند امیدواری به «بایدن» برای احیای برجام خیال خام است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت رجا نیوز نزدیک به «جبهه پایداری» نوشت:خلق دوگانه دموکرات- جمهوری‌خواه در سیاست خارجی کشورمان خسارات محاسباتی زیادی را نیز به کشور تحمیل کرد. با این حال استقبال رسانه‌‌های اصلاح‌طلب از دموکرات‌ها نشان می‌دهد این دوگانه‌‌سازی همچنان در دستور کار است.

خبرهای انتخاباتی ایالات متحده آمریکا حاکی از پیشی گرفتن جوبایدن نامزد دموکرات آمریکایی از دونالد ترامپ در انتخابات پیش‌روست. همین کافی است تا بار دیگر جریان غرب‌گرا با تقسیم بندی تکراری آمریکای خوب و آمریکای بد پروژه مذاکره و همکاری با یانکی‌ها را کلید بزند. 

این در حالی است که جوبایدن نامزد انتخاباتی آمریکا و جدی ترین رقیب رئیس جمهور کنونی آمریکا چندین بار نظر خود در مورد برجام را به صراحت اعلام کرده است. در حالی وی خواهان محدودیت‌های شدید و مادام‌العمر و پیوست برجام های دیگر در حوزه موشکی و منطقه ای و خالی کردن دست ایران از مولفه های قدرت ساز است که غرب گرایان ایرانی تحلیل‌های دیگری را به وی نسبت می‌دهند.

بایدن اولین شرط بازگشت آمریکا به برجام را پایبندی دوباره ایران به این توافق‌نامه هسته‌ای عنوان کرده بدون آنکه از پایبندی آمریکا به آن سخن بگوید. وی همچنین از دیگر شرایط بازگشت آمریکا به برجام را «تقویت» و «گسترش برجام» عنوان کرده است. 

 

 

 

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر