کد خبر: 88096
A

خواستگاری که خود را مسئول معرفی و از دختران کلاهبرداری می کرد بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی فاتب از بررسی پرونده‌ای خبر داد که در آن کلاهبرداری طعمه‌های خود را در سایت‌های ازدواج و معرفی خود به عنوان شخصی صاحب منصب، معرفی می‌کرد.

خواستگاری که خود را مسئول معرفی و از دختران کلاهبرداری می کرد بازداشت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در جدیدترین پرونده متشکله در یکی از پایگاه‌های پلیس آگاهی ما شاهد آشنایی یک خانم جوان از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فرد کلاهبرداری بودیم که ضمن معرفی خود به عنوان مرد مجردی که قصد ازدواج با شاکی را دارد با اطلاع از مشکلات خانوادگی و دغدغه‌های این خانم خود را فردی صاحب نفوذ معرفی می‌کند که می‌تواند در ازای دریافت وجه مشکلات شاکیه را حل کند.

وی افزود: پس از گذشت یک ماه و دریافت نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان از مال باخته خانم جوان به وی شک کرده و با مراجعه به پایگاه پلیس آگاهی طرح شکایت می‌کند. اینجاست که در نهایت شگفتی همکاران من متوجه شدند تنها اطلاعاتی که شاکی از متهم دارد یک شماره تلفن می‌باشد و این خانم در حالی دویست میلیون تومان وجه نقد را ظرف مدت یک ماه آشنایی، در اختیار این فرد قرار داده که کوچکترین شناختی بیشتر از آنچه متهم در پروفایل ساختگی خود در سایت همسریابی ارائه کرده از وی ندارد.

سردار لطفی گفت: بررسی‌های انجام گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص کرد فرد مورد نظر دارای ده‌ها سابقه کلاهبرداری می‌باشد و این بار اولی نیست که با دسته گل و پروفایل ساختگی به سراغ سوژه مورد نظر خود رفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر خانم‌هایی که در سایت‌های همسریابی عضو می‌شوند جز زنان تحصیل کرده جامعه هستند و در اجتماع حضور فعال و پر رنگ دارند انتظار می‌رود در برخورد با افراد با احتیاط بیشتری عمل نمایند، اما متاسفانه اعتماد نابجا به سایت‌های همسریابی باعث می‌شود تا این خانم‌ها براحتی در جایگاه مال باخته قرار بگیرند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر