کد خبر: 88182
A

جزییات دستگیری سارقان انباری‌های شرق تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان انباری منازل و پارکینگ‌های مسکونی در شرق تهران خبر داد.

جزییات دستگیری سارقان انباری‌های شرق تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: بیست و پنجم خرداد سال جاری پرونده‌ای تحت عنوان مظنونیت به سرقت و دستگیری ۲ فرد به نام‌های یاسر و کریم به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، ماموران گشت کلانتری مسعودیه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یاسر و کریم که به صورت مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بودند مظنون می‌شوند و هر دو متهم را برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال می‌دهند و بازرسی از آن‌ها تعدادی ابزار و ادوات مخصوص سرقت کشف می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با ارسال پرونده به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران و به دستور قضائی هر دو متهم برای بررسی موضوع و تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال می‌یابند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، توضیح داد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص این پایگاه در گام اول تحقیقات با استعلام از سامانه‌های ناجا متوجه می‌شوند هر دو متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می‌باشند که با بررسی پرونده‌های مطروحه در پایگاه برای کارآگاهان مسجل می‌شود هر دو متهم در چند ماهه اخیر مرتکب سرقت‌های متعدد و دستبرد از انباری و پارکنیگ‌های مسکونی زده اند.

سرهنگ کنجوریان بیان داشت: با توجه به ادله بدست آمده هر دو متهم مورد بازجویی قرار می‌گیرند و زمانی که خود را در محاصره مستندات کارآگاهان می‌بینند به ناچار لب به اعتراف گشوده و اظهار می‌دارند با همدستی یکی از دوستانشان به نام سامان سرقت‌ها انجام داده اند و تا کنون مرتکب ۳ فقره سرقت شده اند.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: با هماهنگی مقام قضائی دستگیری سامان در دستور کار قرار می‌گیرد که با تلاش بی وقفه کارآگاهان سومین متهم پرونده در یکم تیرماه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر می‌شود.

وی عنوان کرد: با انتقال سامان به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت و همدستی با سارقان اظهار می‌دارد: برای تامین مخارج زندگی و تهیه مواد مخدر ۳ فقره سرقت را انجام داده ایم و با فروش لوازم مسروقه به افراد رهگذر بیش از ۳۰ میلیون تومان بدست آوردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و شناسایی محل‌های سرقت پرونده برای ادامه روند دادرسی به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارسال و با دستور مقام قضائی متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر