کد خبر: 88191
A

فرایند خوداظهاری کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مبتلا به ویروس کرونا امروز پنج‌شنبه 9 مرداد می‌توانند برای تکمیل فرم خوداظهاری به سایت سنجش مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

فرایند خوداظهاری کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مبتلا به ویروس کرونا امروز پنج‌شنبه 9 مرداد می‌توانند برای تکمیل فرم خوداظهاری به سایت سنجش مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان کارشناسی ارشد مبتلا به ویروس کرونا امروز پنج‌شنبه ۹ مرداد ماه ۹۹ روی سایت سازمان سنجش بارگزاری شده است.

براساس این گزارش، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲ مرداد ۹۹ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز پنجشنبه مورخ ۹ مرداد ۹۹ تا جمعه مورخ ۱۰ مرداد ۹۹ با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر