کد خبر: 88243
A

پایان ۷ سال زندگی پنهانی قاتل فراری در بوشهر

قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر دستگیر شد.

پایان ۷ سال زندگی پنهانی قاتل فراری در بوشهر
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی بوشهر گفت: با وصول خبری مبنی بر اینکه قاتل فراری که در سال ۹۲ در شهرستان نیریز استان فارس دست به قتل زده و در شهر چغادک مخفی می باشد، اکیپ ویژه ای از ماموران انتظامی شهرستان بوشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس، مکان اختفاء قاتل فراری در خانه ای واقع در شهر چغادک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگریانه دستگیر شد.

 

نزاع خونین در نیریز / قاتل متواری شد
این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: قاتل در بازجویی های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و بیان داشت در سال ۹۲ پس از حضور در یک نزاع دسته جمعی، فردی را با ضربات چاقو به قتل رساندم و پس از آن متواری شده به بوشهر نقل مکان کردم.

 

کشف کالا قاچاق در بوشهر به ارزش 3 میلیارد ریال
سردار واعظی با اشاره به اینکه متهم در استان بوشهر در امر قاچاق کالا نیز فعالیت داشته است، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء وی ۸۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که ارزش کالاها توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

 

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، عنوان کرد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر