کد خبر: 88247
A

عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا رئیس‌جمهور فقط برای خانواده‌اش شغل پیدا می‌کند؟

علیرضا سلیمی از ورود بهارستان به بررسی مدرک تحصیلی دختر حسن روحانی و نحوه عضویت وی در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا رئیس‌جمهور فقط برای خانواده‌اش شغل پیدا می‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی با اشاره به ورود مجلس به بررسی مدرک تحصیلی و نحوه عضویت دختر رئیس‌جمهور در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: مجلس همان طور که مدرک تحصیلی حسین فریدون را در دوره قبل بررسی کرد، در این دوره نیز شفاف‌سازی در خصوص دختر رئیس‌جمهور را انجام خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور طبق قانون موظف به ایجاد شغل برای همه مردم است، افزود: اگر مشخص شود رئیس‌جمهور برای دختر خود شغل ایجاد کرده بدون توجه به ایجاد مشاغل برای سایر مردم باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی باید در راستای تأمین مسکن و رفاه‌اجتماعی همه مردم اقدام کند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید پاسخگو باشد که چرا برای دختر خود به ایجاد شغل اقدام کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با بررسی مدارک تحصیلی دختر رئیس‌جمهور در خصوص مدرک وی و همچنین نحوه عضویتش در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی شفاف‌سازی خواهد شد./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر