کد خبر: 88573
A
دیده بان ایران:

جهانگیری با چه زبانی بگوید قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد؟

اسحاق جهانگیری یکی از گزینه هایی است که علیرغم تکذیب های متعدد او برای حضور در این انتخابات، نام او به عنوان نامزد اصلی اصلاح طلبان بارها و بارها طی ماه های گذشته توسط رسانه های اصولگرا و بعضاً شخصیت های سیاسی اصلاح طلب تکرار شد.

جهانگیری با چه زبانی بگوید قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با وجود اینکه کمتر از یک سال دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 باقی مانده است و انتخابات مجلس سال گذشته هم با استقبال سرد اکثریت مردم برگزار شد، با این حال برخی فعالان سیاسی اصولگرا برای به حاشیه بردن عملکرد ضعیف مجلس یازدهم طی چند ماه گذشته سعی می کنند به هر بهانه ای بحث گزینه نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را مطرح کنند تا ضمن سوار شدن روی این موج خبری هر چه بیشتر مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ناامید تر کنند.

اسحاق جهانگیری یکی از گزینه هایی است که علیرغم تکذیب های متعدد او برای حضور در این انتخابات، نام او به عنوان نامزد اصلی اصلاح طلبان بارها و بارها طی ماه های گذشته توسط رسانه های اصولگرا و بعضاً شخصیت های سیاسی اصلاح طلب تکرار شد.

یکی از نزدیکان معاون اول رییس جمهوری در همین رابطه به خبرنگار سایت دیده بان ایران می گوید: آقای جهانگیری خودش هم گاهی از انتشار این اخبار و یا خبر نامزدی اش در انتخابات تعجب می کند چرا که ایشان در اوضاع فعلی همه تلاش خود را جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور بکار گرفته است و به هیج وجه به انتخابات سال آینده و یا نامزدی در آن فکر نمی کنند.

این فرد نزدیک به اسحاق جهانگیری همچنین اضافه کرد: آقای جهانگیری دیگر با چه زبانی باید بگوید که قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد؟

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر