کد خبر: 88647
A

پرسپولیس قهرمانی در لیگ نوزدهم را از دست می‌دهد؟

باشگاه پرسپولیس همچنان برای پرداخت بدهی‌های خود خصوصا به برانکو و کالدرون تعلل کند، این احتمال وجود دارد که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) طبق قانون شش امتیاز از پرسپولیس کسر کند. این در شرایطی است که پرسپولیس موفق شده با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به تیم دوم زودتر از پایان مسابقات قهرمان لیگ برتر شود.

پرسپولیس قهرمانی در لیگ نوزدهم را از دست می‌دهد؟

به گزارش دیده بان ایران؛  باشگاه پرسپولیس به دو سرمربی اسبق خود بدهکار است و باید هرچه زودتر با آنها تسویه حساب کند. برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دو شاکی جدی پرسپولیس هستند که اگر مدیران این باشگاه تا چند روز آینده با آنها تسویه نکنند، اتفاقات بدی برای سرخپوشان رخ خواهد داد.

 

اگر باشگاه پرسپولیس همچنان برای پرداخت بدهی‌های خود خصوصا به برانکو و کالدرون تعلل کند، این احتمال وجود دارد که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) طبق قانون شش امتیاز از پرسپولیس کسر کند. این در شرایطی است که پرسپولیس موفق شده با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به تیم دوم زودتر از پایان مسابقات قهرمان لیگ برتر شود.

 

از طرفی، اگر این شش امتیاز کسر شود، اختلاف پرسپولیس با تیم دوم جدول یعنی استقلال از ۱۵ به ۹ امتیاز کاهش پیدا می‌کند. این در حالیست که هنوز ۳ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و اگرچه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده، اما باید خود را برای هر اتفاقی آماده کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد شاگردان یحیی گل‌محمدی برای اینکه قهرمانی خود را از دست ندهند یا قهرمانی‌شان به خطر نیفتد باید در هر سه بازی پیش‌رو امتیاز کسب کنند و ترجیحا به پیروزی برسند تا در صورت کسر امتیاز با مشکلی روبه‌رو نشوند.

 

منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر