کد خبر: 88952
A

برانکو ایوانکوویچ در یک قدمی سپاهان است

بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی و کنار رفتن از این جام و البته ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، مسئولان باشگاه به فکر استخدام یک مربی کارکشته افتادند تا ناکامی چند ساله در کسب قهرمانی را پایان دهند.

برانکو ایوانکوویچ در یک قدمی سپاهان است

به گزارش دیده بان ایران؛ بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی و کنار رفتن از این جام و البته ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، مسئولان باشگاه به فکر استخدام یک مربی کارکشته افتادند تا ناکامی چند ساله در کسب قهرمانی را پایان دهند.

این پروژه با استفاده از دو نام جوان و پا به سن گذاشته در هیات مدیره سپاهان مطرح شده است. اولی محرم نویدکیا است و دومی برانکو ایوانکوویچ! دو استاد و شاگرد در تیم ملی ایران که حالا شاید پروژه ای کوتاه مدت در سر مدیران سپاهان شکل گرفته است.

اینکه برانکو به ایران بیاید و دو سه سالی سرمربی سپاهان باشد و بعد از او محرم نویدکیا جانشین برانکو شود تا عصر پادشاهی زردهای اصفهان در ایران شروع شود. اگر به صحبت های برانکو دقت کنید متوجه می شوید که او قطعا به استقلال نمی رود اما بعید نیست به تیم های متمولی چون سپاهان یا تراکتور برود تا در آنجا نیز به کسب افتخار فکر کند. استقلال شدنی نیست چرا که برانکو خوب می داند محبوبیتی که نزد هواداران پرسپولیس دارد نباید خراب شود و به این راحتی ها نیز این محبوبیت بدست نیامده است.

البته یک مانع بزرگ هم قرار دارد اینکه او با تیم ملی عمان قرارداد سه ساله دارد و به این راحتی ها نمی توان قرارداد را فسخ کرد و به ایران آمد. باید دید در اینده ای نزدیک چه اتفاقی رخ خواهد داد و پروفسور بار دیگر به ایران می اید یا خیر.

منبع: پارسینه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر