کد خبر: 89033
A

جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است!

در الافتاء مصر در یک فتوای جنجالی اعلام کرد جاسوسی زن و سرک کشیدن او به تلفن همراه شوهر حرام بوده و رفتارهایی همچون تلاش برای پیدا کردن پسورد تلفن همراه را عین جاسوسی و برخلاف تعالیم اسلام می داند.

جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است!

به گزارش دیده بان ایران؛ در الافتاء مصر در یک فتوای جنجالی اعلام کرد جاسوسی زن و سرک کشیدن او به تلفن همراه شوهر حرام بوده  و رفتارهایی همچون تلاش برای پیدا کردن پسورد تلفن همراه را عین جاسوسی و برخلاف تعالیم اسلام می داند.

 

رسانه‌های مصری نوشتند دار الافتا در پاسخ به پرسش یکی از افراد که نوشته بود: «همسرم از من پسورد تلفن همراهم را می‌خواهد و من حاضر به دادن آن نیستم. آیا او حق دارد این پسورد را داشته باشد یا آن که من حق ندادن آن را دارم؟»، اعلام کرد: «جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است.»

 

این مرکز در عین حال تاکید کرد نه زن و نه شوهر هیچ یک حق ندارند به تلفن همراه دیگری سرک بکشند و آنها می‌توانند حریم خصوصی خود را با پسورد حفظ کنند.

 

این مرکز در پایان بر اساس نص آیه شریفه «وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً» تاکید کرد هیچ یک از آنها حق جاسوسی علیه دیگری را ندارد./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر