کد خبر: 89129
A

نماینده مجلس: دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت

نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت و حتی مقامات ارشد دولتی هم نمایندگان را قانع نکردند، گفت: متاسفانه دولت به دنبال القا تقابل قوه مقننه با قوه مجریه در جامعه است.

نماینده مجلس: دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره عدم رأی مجلس به حسین مدرس خیابانی گزینه پیشنهاد دولت برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: تلقی نمایندگان مجلس آن بود که گویا دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس درباره عملکرد و برنامه‌های حسین مدرس خیابانی سؤالات و ابهامات زیادی داشتند و هیچ مقام ارشد دولتی هم نمایندگان مجلس را قانع نکرد.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: روز رأی‌گیری در مورد گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، دولت شرایط و سناریو را به صورتی شکل داد که مدرس خیابانی رأی نیاورد.

وی افزود: روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس به این نتیجه رسیدیم که دولت بنایی بر رأی آوردن مدرس خیابانی نداشت و گویا آنها به دنبال اجرای این سناریو بودند که مجلس با دولت تعامل ندارد و مصداق آن هم عدم تأیید طرح گشایش اقتصادی و پیش‌فروش نفت است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت در شرایط مختلف به دنبال القای این موضوع است که مجلس با دولت تقابل دارد و اصلاً مشخص نیست که قوه مجریه چه سودی از این قضیه می‌برد و به همین دلیل مسائل را مهندسی شده عملیاتی می‌کند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر